וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תראה נסיעה ברכבת ההרים שמרגישה כמו טיסה בחלל?

בקרוב מאוד ייפתח בפארק שעשועים באנגליה מתקן נדיר שישלב את חווית רכבת ההרים עם ערכת מציאות מדומה, שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם שועטים ברחבי הייקום. צפו בסימולציה

Galactica rollercoaster

עבור רוב האנשים, רכבות הרים הם דבר מספיק מלהיב. אלא שבקרוב, כך עושה רושם, מחפשי הריגושים יוכלו ליהנות ממשהו אחר לגמרי: רכבת הרים משולבת עם משקפי מציאות מדומה, שתדמה מעין נסיעה מסעירה בחלל.

המתקן המסקרן הזה שהוקם בסיוע האסטרונאוט הבריטי טים פיק ייפתח באפריל 2016 בפארק השעשועים "אלטון טאוורס" שבסטפודשייר, אנגליה, וייקרא "גלקטיקה". ראשי הפארק החליטו לבצע את הפרויקט השאפתני הזה כחלק מניסיון להשכיח את התאונה שהתרחשה בפארק ביוני האחרון, במהלכה 16 אנשים נפצעו ברכבת ההרים, ושניים מהם אף נאלצו לעבור קטיעות רגליים.

רכבת הרים במציאות מדומה. צילום מסך
רכבת הרים במציאות מדומה/צילום מסך

כל נוסע שיעלה ל"גלקטיקה" יקבל ערכת מציאות מדומה, עם משקפיים ואוזניות, ויעבור חוויה חד-פעמית שתכלול נסיעה במהירות מקסימלית של 75 קמ"ש, עם כוחות ג'י שיגיעו עד 3.5 - דומים לאלה שמורגשים לעתים על ידי אסטרונאוטים בחלל.

"גלקטיקה משתמשת בטכנולוגיה יוצאת דופן כדי להעניק לבאים לפארק חוויה יוצאת דופן", אמרה אחת ממנהלות המתחם, ג'יל ריילי. "אין עוד מקום בעולם בו אנשים יכולים לחוות חווית רכבת הרים בשילוב התחושה כאילו הם שועטים ברחבי הייקום. למשך שתי דקות, האורחים שלנו יעופו לחלל ואנחנו מאמינים שגלקטיקה מציגה את העתיד של פארקי שעשועים ברחבי העולם".

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

צפו: זו רכבת ההרים הגבוהה והמפחידה בעולם ל-2016

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully