וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם אמיצים מספיק כדי לעלות על רכבת הרים ב-4 מימדים?

רכבת הרים חדשה, "באטמן", שנמצאת בפארק שעשועים מצליח בטקסס מציעה נסיעה ב-4 מימדים. איך זה בכלל אפשרי והאם כדאי לאכול לפני? צפו בחוויה המסעירה הזאת

עמוד היוטיוב Theme Park Review

רכבת הרים חדשה שנקראת "באטמן: המתקן" היא הדבר החם ביותר כרגע בתחום רכבות ההרים - כי היא היחידה שמציעה נסיעה בלא פחות מארבעה מימדים. לא, אתם לא תצליחו לחזור איתה אחורה בזמן אבל אתם כן "תוכלו להרגיש שעליתם על רכבת הרים שנוסעת על רכבת הרים". לטענת יוצריה, מה השופך אותה לבעלת ארבעה מימדים היא שבזמן שאתם נוסעים ב"באטמוביל" על מסלול מפותל בגובה 37 מטרים - גם הכסא שלכם, שנמצא מחוץ לגבולות המתקן, מסתובב על צירו ב-360 מעלות. רק מלחשוב על זה כבר עולה לנו כל הסנדוויץ' טונה מהצהריים.

"זה קונספט חדש לגמרי שמבטיח חוויה חושית כמו שלא הייתה עד היום ברכבות הרים", הבטיח נשיא הפארק, מרטין בוזר, "באמצעות טכנולוגיה מגנטית יחידה מסוגה, יוכלו הנוסעים לחוש כאילו הם חסרי משקל בזמן שהם מרחפים באוויר".

נסיעה ברכבת ההרים "באטמן". צילום מסך
טקסס מציגה: רכבת הרים ב-4D. אימאל'ה/צילום מסך

"אתה בעצם נמצא על מסלול כשאין שום דבר מעליך ושום דבר מתחתיך", מספר מנהל השיווק של הפארק, ג'פרי סיברט, "זו נסיעה על עיוור. אתה לא יודע לאיזה כיוון אתה הולך ליפול. מי שיחליט לעלות על הרכבת צריך להיות אמיץ כמו באטמן. אמיץ מספיק כדי להתמודד עם הנסיעה המטורפת הזאת".

"באטמן: המתקן" היא התוספת החדשה לפארק השעשועים המצליח "סיקס פלגס" שבסן אנטוניו, טקסס, והיא נחנכה לראשונה ברביעי האחרון.

עוד באותו נושא

צפו: כך תראה נפילה מרכבת הרים בגובה 100 מטרים במהירות 150 קמ"ש

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully