וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמנית שעשתה צרכיה על הדגל: זה רק סמרטוט, הייתי עושה את זה שוב

15.1.2016 / 0:40

נטלי כהן וקסברג, שהמשטרה הודיעה כי תמליץ להעמידה לדין, אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "הקקי הוא רק תירוץ, למה זה מזעזע יותר מדם או ראשים כרותים?". לטענתה, "מנסים לשים לי טלאי צהוב של פרובוקטורית"

עריכה: ניר חן

המשטרה הודיעה לאחרונה כי תמליץ להגיש כתב אישום נגד האמנית נטלי כהן וקסברג, שעוררה סערה כשהצטלמה עושה את צרכיה על דגל ישראל. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמרה אתמול (חמישי) וקסברג כי בסרטון המלא, "אני וחברה שלי יסמין ווגנר, חירבנו על כל דגלי העולם כולל דגל פלסטין וערב הסעודית".

לדבריה, "המדינה והעולם מלכלכים את כל הדגלים האלה בכל כך הרבה דם. למה קקי מזעזע יותר מדם? מראשים כרותים? מגופות? מה הטאבו? מה הקטע עם קקי שאסור לדבר עליו?". על החשד שבמעשה עברה על חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה, אמרה וקסברג: "לא ידעתי על החוק, ידעתי עד כמה המדינה הזאת לא דמוקרטית. בארצות הברית מותר לשרוף דגל בשם הדמוקרטיה, ארצות הברית השמרנית, מה זה אומר על המדינה הזאת?".

לקריאה נוספת:
נטלי כהן וקסברג מגיבה על פרשת הדגל
צואה על דגל ישראל: אמנות קיצונית או רצון לתשומת לב?
נקראים לדגל: הרשת מגיבה לפרשת נטלי כהן וקסברג

השחקנית נטלי כהן וקסברג עושה את צרכיה על דגל ישראל, נוסמבר 2014. יוטיוב, צילום מסך
"מה הקטע עם קקי שאסור לדבר עליו?". וקסברג בסרטון הדגל/צילום מסך, יוטיוב

"זה בדיוק המסר, האמירה של הסרטון, למה למות על הדגל הזה? זה סמרטוט", הוסיפה. "תארי לך שכל העולם, כל פעם שהיו מתעצבנים, מדינה מתעצבנת על מדינה, או שר מתעצבן על שר במדינה אחרת, היה לוקח דגל ומחרבן על דגל המדינה הזאת. איזה עולם נפלא היה לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

" אנשים כמוני מתים לפרסום ויחצון כזה"

לטענת וקסברג, שנחקרה חמש פעמים עד כה, "הקקי הוא רק תירוץ". לדבריה, נחקרה גם על סרטונים אחרים שצילמה. "חוקרים אותי על כל האמנות שלי, על סרטון שלי שאני מחופשת לפטלית גליצרין ואני קוראת להצביע לי, הם חוקרים אותי על תמונה של דובי, שאני מנגבת איתו את התחת שיש לו חולצה של דגל ישראל, הם חוקרים על (סרטון – ה"ק) השואה ביד ושם, על דף הפייסבוק של המעריצים שלי, כי אין לי פייסבוק ואת עמוד היוטיוב שלי".

"מה שמנסים לעשות הוא לשים לי טלאי צהוב של פרובוקטורית", הוסיפה. "כל עוד אומרים 'אם את לא בדעת השלטון, את פרובוקטורית', מה זה אומר? אולי את אפילו לא עומדת מאחורי הסרטון שלך, אולי אפילו זו לא הדעה שלך, אבל עשית את זה רק כדי לעצבן. זה מבטל שיח של דעות ואז אפשר להגיד 'זאתי הזויה, עזבו אותה', וזה מקטין את העניין".

מיצג של נטלי כהן וקסברג יד ושם. יוטיוב, צילום מסך
"זאתי הזויה, עזבו אותה". וקסברג ביד ושם/צילום מסך, יוטיוב

וקסברג סיפרה גם כי "אני מקבלת כל הזמן איומים על החיים, בדרך כלל באינטרנט, בתגובות, בעמוד היוטיוב. אני לא מוחקת את האיומים והקללות, זו העבודה שלי, דרך האמנות שלי אני חושפת את הפרצוף האמתי של חוסר הצדק, במקרה הזה ארץ ישראל". לדבריה, "היום הייתי חוזרת על כך, אני לא עושה את זה שוב כי אני אמנית ואני לא רוצה לחזור על זה שוב. אני עומדת מאחורי זה, אני גאה, אני רוצה להודות למשטרה על כמה שהיא עזרה לי, זה במקום סוכנות. אנשים כמוני מתים לפרסום ויחצון כזה".

(עדכון ראשון: 19:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully