וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צואה על דגל ישראל: אמנות קיצונית או רצון לתשומת לב?

3.11.2014 / 16:08

לאחר מעצרה של האמנית הפוליטית נטלי כהן וקסברג שעשתה את צרכיה על דגל ישראל: אוצרת מוזיאון חיפה מסבירה מה הופך את המיצג הפרובוקטיבי לאמנות גם אם היא קשה לעיכול. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"הוא ירצח אותך", "תשקלי מה את עושה" - אלה רק חלק מהאמירות שאמר ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד אולמרט, למי שהייתה מזכירתו הנאמנה במשך שלושים שנה, שולה זקן. הדברים הקשים נשמעים בהקלטות שהותרו היום לפרסום, במסגרת עדותה היום של זקן במשפט טלנסקי שנפתח מחדש. לפני שנתיים אולמרט זוכה פה אחד בבית המשפט המחוזי בירושלים באותה הפרשה למרות עדויות על מעטפות מזומנים וקופה סודית, ולמרות שהשופטים הודו כי הונח בסיס לניגוד עניינים. בנוסף, הם גם התייחסו בזיכוי לתרומתו של אולמרט למדינה ואמרו שהמקרה "מיוחד עד מאוד". עורך הדין אבי עמירם מסביר על המשמעות הראייתית של העדות וההקלטות, ועל זיכויו של אולמרט לפני שנתיים.

"טורנדו" בתל אביב: התל אביבים זכו לראות היום תופעה נדירה כשנד מים מרהיב, הדומה במראהו לטורנדו ב"הקוסם מארץ עוץ", הצטבר מעל חוף הים ביפו ועיטר את השמים. כמה שעות לפני כן, תושבי הקריות קמו לקול חבטות שנגרם כתוצאה מגושי ברד בגודל של כדור פינג פונג שניפצו שמשות וחוררו גגונים. שני המראות הללו נוצרו כתוצאה מהמערכת הסתווית הייחודית של התקופה שצופה לנו גשמים נוספים ביממה הקרובה.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully