וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברד כבד ונד מים: יומיים חורפיים לקראת סוף שבוע חם

3.11.2014 / 16:11

ברד בגודל כדורי פינג פונג בקריות ונד מים מרהיב מעל הים בתל אביב: החזאי טל שמאי מסביר לוואלה! חדשות מה עומד מאחורי התופעות הנדירות הללו ומה צופה לנו מזג האוויר בהמשך. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"הוא ירצח אותך", "תשקלי מה את עושה" - אלה רק חלק מהאמירות שאמר ראש ממשלת ישראל לשעבר, אהוד אולמרט, למי שהייתה מזכירתו הנאמנה במשך שלושים שנה, שולה זקן. הדברים הקשים נשמעים בהקלטות שהותרו היום לפרסום, במסגרת עדותה היום של זקן במשפט טלנסקי שנפתח מחדש. לפני שנתיים אולמרט זוכה פה אחד בבית המשפט המחוזי בירושלים באותה הפרשה למרות עדויות על מעטפות מזומנים וקופה סודית, ולמרות שהשופטים הודו כי הונח בסיס לניגוד עניינים. בנוסף, הם גם התייחסו בזיכוי לתרומתו של אולמרט למדינה ואמרו שהמקרה "מיוחד עד מאוד". עורך הדין אבי עמירם מסביר על המשמעות הראייתית של העדות וההקלטות, ועל זיכויו של אולמרט לפני שנתיים.

אמנות או פרובוקציה? נטלי כהן וקסברג, שמגדירה את עצמה כאמנית פוליטית, רגילה לעורר מהומה - ב-2008 היא צילמה מיצג ב"יד ושם" וקראה "אני השואה - הדבר הכי טוב שקרה לכם!", אתמול פורסם סרטון שלה שבו היא עושה את צרכיה על דגלים, ביניהם דגל ישראל, כשברקע מתנגנת "התקווה". אמנים שמציגים לראווה את הפרשותיהם אינם דבר חדש בעולם האמנות, אבל התהייה עדיין עולה: האם באמת מדובר באמנות או שמא זהו רק ניסיון לעורר פרובוקציה ולזכות בתשומת לב. לאה אביר, אוצרת מוזיאון חיפה, לא פוסלת שמדובר באמנות: "אומנות קשורה במי שמגדיר אותה. יש פה מישהי שמגדירה את עצמה כאמנית. אם באיזשהו שלב אוצר או מישהו שעובד במוזיאון או במוסד חלל תצוגה אחר מחליט גם שהיא אמנות, הציבור מקבל את זה שזו אמנות, זו תהיה אמנות. השאלה אם זו אמנות טובה או לא היא כבר שאלה מסוג אחר".

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully