וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מועלם רפאלי הגישה הצעה להוצאת "שוברים שתיקה" מחוץ לחוק

14.1.2016 / 1:01

יו"ר סיעת הבית היהודי נימקה את הצעת החוק בכך שהארגון מציג "תמונה שקרית שלפיה חיילי צה"ל ותושבי יהודה ושומרון הם פושעים". לדבריה, פעיליו בוחרים "לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ". ח"כ רוזין: "הצעה שסטלין היה מתהדר בה"

צילום: רוני כנפו

(פעילי "אם תרצו" הפגינו נגד הרצאת "שוברים שתיקה" באוניברסיטה העברית)

יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ שולי מועלם רפאלי, הגישה אתמול (רביעי) הצעת חוק להגדרת ארגון "שוברים שתיקה" כהתארגנות בלתי מותרת. לטענת מועלם רפאלי, הארגון פועל לשנות את מדיניותה של ישראל באמצעים שאינם כשרים במשטר דמוקרטי, תוך הפעלת לחץ בינלאומי הפוגע במדינה.

לטענת מועלם רפאלי, פעילות תנועת ה-BDS להחרמת ישראל זוכה לסיוע משמעותי מצד "שוברים שתיקה". לדבריה, "'שוברים שתיקה' עוסק באופן אקטיבי בהסתה נגד ישראל ומשמש כזרוע של ממש בפעילות ה-BDS. ניתן לראות זאת גם בהפגנות שסוקרו לאחרונה בכלי התקשורת, שבהן פעילי הארגון תוקפים פיזית ומילולית את חיילי צה"ל בזמן פעילותם ברחבי יהודה ושומרון".

לקריאה נוספת:
בעקבות חשיפת וואלה! NEWS: פנייה ליועמ"ש לחקור מימון ארגון "עד כאן"
ועד מתיישבי השומרון מממן את פרויקט "השתולים" של ארגון הימין
"הוא אמר לילד שנכסח אותו": האזינו לעדות הפעיל שהסתנן ל"שוברים שתיקה"

ח"כ שולי מועלם בכנס חירום בנושא שכחת ילדים ברכב. יולי 2013. יואב דודקביץ'
"הארגון מתיימר להציג עצמו כגוף לגיטימי". מועלם רפאלי/יואב דודקביץ'

"הארגון מתיימר להציג עצמו כגוף לגיטימי, המעלה לתודעה הישראלית את הפגמים בהתנהלותו של צבא הגנה לישראל כלפי ערביי יהודה ושומרון", אמרה מועלם רפאלי. כמו כן, לטענתה, הארגון סירב למסור עדויות שאסף לידי צה"ל ובחר להעבירן לגורמים בחו"ל, תוך "הצגת מציאות שקרית שבה חיילי תה"ל ומאות אלפי תושבי יהודה ושומרון מוצגים כפושעים".

עוד צוין בהסברי הצעת החוק כי "הארגון מוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה כאשר המידע שנמסר הינו שקרי, או שאין ביכולתו להעיד על הכלל או על מדיניותה של ישראל". מועלם רפאלי הוסיפה כי היא בטוחה שכל חברי הכנסת המבינים את איום ה-BDS יתמכו בהצעת החוק שלה, ובהם גם חברי המחנה הציוני.

ח"כ מיכל רוזין (מרצ) הגיבה להצעת החוק של מועלם רפאלי ואמרה כי מדובר ב"הצעת חוק שסטלין היה מתהדר בה". לדברי רוזין, "מדובר ברדיפה פוליטית חסרת מעצורים שמשמעותה הציבורית היא התרת דמם של המתנגדים למדיניות הכיבוש של הממשלה. זהו סממן נוסף בדרך להחלפת הדמוקרטיה הישראלית בפאשיזם אלים וחשוך".

(עדכון ראשון: 22:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully