וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צעיר פלסטיני נהרג מאש צה"ל במהלך הפרות סדר בגדה

משרד הבריאות הפלסטיני טען כי במהלך עימותים בין פלסטינים לכוח צה"ל בעיירה בית ג'אלה שליד ירושלים, נורה למוות סרור אבו סרור בן ה-21. דובר צה"ל: בוצע במקום ירי, הטענה על ההרוג נבדקת

צילום: רויטרס, TPS; עריכה: אביב אירגז

(ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון: שלושה מחבלים חוסלו)

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו היום (שלישי) כי צעיר פלסטיני בן 21 נהרג בשעות אחר הצהריים מירי כוחות צה"ל, במהלך הפרות סדר בעיירה בית ג'אלה שמדרום לירושלים. לפי הודעת משרד הבריאות הפלסטיני, ההרוג הוא סרור אחמד אבו סרור, תושב מחנה הפליטים אל-עאידה שליד בית לחם.

הפלסטינים מדווחים כי כוח צה"ל נכנס לבית ג'אלה ובמקום התפתחו עימותים, שבמהלכם השתמשו בחיילים בירי כדורי גומי וגז מדמיע, וכן בירי אש חיה. לפי הדיווח, אבו סרור נורה בחזהו ופונה לבית חולים בעיירה, שם נקבע מותו. צעיר פלסטיני נוסף נפצע קשה מירי בבטנו.

עוד בנושא:
ניסיון פיגוע דקירה ליד בית ענון; המחבל חוסל
נשלל החשד לפעילות ביטחונית: שוחררה הצעירה שנתפסה בנהריה
צה"ל פשט על אוניברסיטה ליד רמאללה והחרים מחשבים ודגלי חמאס

סרור אבו סרור, פלסטיני שנהרג בהפרות סדר בגדה. טוויטר, צילום מסך
נורה בחזה. הפלסטיני שנהרג, סרור אבו סרור/צילום מסך, טוויטר

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך פעילות מבצעית של הכוחות בבית ג'אלה התפתחה הפרת סדר אלימה, וכתוצאה מכך בוצע במקום ירי. עוד נמסר כי נבדקת הטענה הפלסטינית על כך שכתוצאה מהירי של צה"ל במקום נהרג פלסטיני.

זמן קצר לפני התקרית בבית ג'אלה, ניסה מחבל לדקור חיילים בבית ענון מזרחית לחברון, וחוסל על ידי החיילים בטרם הספיק לפגוע באדם. מחקירה ראשונית עלה כי המחבל הגיע עם כלי רכב למקום, ירד ממנו, הלך לכיוון הכוח שעמד בצומת, ניסה לדקור, נורה וחוסל. לפי דיווחי הפלסטינים, שני פלסטינים נהרגו במהלך ניסיון הדקירה, עדנאן א-משני ואחמד כוואזבה מהעיירה סעיר. גופתו של כוואזבה נמסרה לאחר זמן קצר לידי הפלסטינים.

מפגינים פלסטינים במחסום חווארה בשכם, אוקטובר 2015. AP
צה"ל בודק את טענת הפלסטינים. הפרות סדר בגדה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully