וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 30 נהרג בהתנגשות בין כלי רכב פרטי למשאית בשומרון

12.1.2016 / 8:50

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום התאונה בכביש 5, בסמוך לצומת תפוח לכיוון אריאל, קבעו את מותו של הגבר לאחר ניסיונות החייאה. נהג נוסף שנלכד חולץ בידי כוח כיבוי מרכבו

אמבולנס מד"א. ראובן קסטרו
אמבולנס מד"א/ראובן קסטרו

גבר בן 30 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים בין משאית לכלי רכב פרטי בכביש 5, בסמוך לצומת תפוח לכיוון אריאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לגבר טיפול רפואי, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. כוח כיבוי מתחנת יהודה ושומרון הגיע למקום אף הוא וחילץ לכוד.

חובש בכיר במד"א, אביאל ממליה, שהגיע למקום סיפר: "כשהגעתי למקום המראה היה קשה, ראיתי רכב מעוך ובתוכו נלכד בכסא הנהג גבר כבן 30. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק וסבל מפגיעות בראש ובגפיים, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

אמש נפצע באורח קשה רוכב אופנוע בן 30 לאחר שהחליק בכביש 4, סמוך למחלף ראשון לציון לכיוון צפון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר, כשהוא סובל מחבלת ראש. כמו כן, אתמול נפגע הולך רגל בן 33 באורח קשה מפגיעת כלי רכב בכביש 5, סמוך למחלף שומרון. הוא פונה בידי מד"א פינו אותו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

לקריאה נוספת:
חשד: נערה ברחה מרכב אחרי ריב אלים עם צעיר - ונדרסה עמו למוות
ההורים שנהרגו בתאונה הקשה בשפלה הותירו אחריהם שני ילדים
תאונת דרכים קטלנית בשפלה: זוג הורים ובתם נהרגו בהתנגשות חזיתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully