וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באנו לשחוט אותך. #דאעש": איומים על חיי יהודה גליק בפייסבוק

11.1.2016 / 0:26

איש הימין שניצל מהתנקשות פרסם תמונה של בנו עם נכדו וזכה לתגובה ממשתמש שאיים לפגוע בו. אחרי שתייג את העמוד הרשמי של המשטרה, זכה לתגובה: "הנושא בבדיקה". לדבריו, זו הפעם הראשונה שבה המשטרה מגיבה לתיוגיו בנושא

צילום: באדיבות המשפחה, יוטיוב, עומר מירון; עריכה: מתן חדד

(גליק משתחרר מבית החולים לאחר ניסיון ההתנקשות בו, נובמבר 2014)

יהודה גליק, פעיל הר הבית שניצל מהתנקשות בחייו ב-2014, פרסם אמש (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו איום שקיבל ממשתמש בשם אבו סולימאן א-שהאבי. "באנו לשחוט אותך #המדינה_האסלמית", כתב המשתמש בתגובה לתמונה שהעלה גליק ובה מצולמים בנו חגי מולודיק ונכדו. גליק העלה את הפוסט מ-7 בינואר, תייג את המשטרה וכתב: "לי אין כוח לעשות עם זה משהו, מי שרוצה מוזמן לפנות בשמי למשטרה".

מנהלי עמוד הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל הגיבו לפוסט של גליק וכתבו לו: "ערב טוב יהודה, אנו נעביר את הנושא לבדיקה". בשיחה עם וואלה! NEWS הערב סיפר גליק כי הוא מקבל איומים כמו אלה חדשות לבקרים. "האמת שאחת לכמה זמן אני מקבל איומים כאלה למרות שבשבועות האחרונים לא קיבלתי. בעבר זה היה כמה פעמים ביום ובכל פעם תייגתי את המשטרה".

לקריאה נוספת:
"המשטרה מכשירה את הרצח הבא"
אחרי ששוחרר מבית החולים: גליק מבקש לחזור להר הבית

לדבריו, זו הפעם הראשונה שהמשטרה הגיבה לו. "כנראה משהו נלמד. אני מקווה שזה יטופל. ראש הממשלה אמר שנושא ההסתה יטופל ואני מאמין וסומך עליו. יש לנו גם שר לביטחון פנים חדש שאני מאמין לו ואני נותן להם צ'אנס ואני מאמין ומקווה שהם יתייחסו במלוא הרצינות לנושא. אני מאוד מקווה שלמדנו את הלקח".

הפוסט שפרסם גליק:

גליק הוסיף כי לא יפסיק בפעילותו למרות האיומים. "אין ספק שזה לא יזיז אותי כהוא זה מהעיסוק המשמעותי שאני עוסק בו - לעודד לעליית יהודים להר הבית ולשמירה על זכויות היהודים בהר הבית. מאבק שאין צודק ממנו".

גליק, בן 50, נורה ארבע פעמים על ידי רוכב אופנוע פלסטיני ממזרח ירושלים מחוץ למרכז מורשת בגין לאחר הרצאה שנתן במקום. הוא אושפז בבית חולים במצב מוגדר קשה מאוד ושוחרר כעבור כחודש. היורה, מועתז חיג'אזי תושב שכונת אבו טור, חוסל בקרב יריות מחוץ לביתו כמה שעות לאחר ביצוע המעשה.

(עדכון 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully