וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: ניסה לירות באוויר בחגיגה - וירה על הקהל שצפה בו

11.1.2016 / 13:34

בחור ערבי ניסה להצטרף לחבריו היורים במצעד "יריות השמחה" - איבד שליטה על הנשק והחל לירות בקהל התמים שצפה בו. הרגע המצמרר בו הם ניסו לתפוס מחסה צולם בוידאו - והנה הוא כאן לפניכם

יוטיוב

"יריות שמחה" הוא מנהג ידוע בארצות ערב - על אף הסיכון הגדול שלקוח בו. במשך השנים הגיעו לא מעט דיווחים על תאונות ירי בחתונות ובמסיבות - לעיתים בשל פליטת כדור בקהל צפוף ולעיתים מפגיעות קליעים - כשרק לפני חודש, אורח בחתונה בעיראק נורה בראשו למוות מטווח אפס ע"י רובה קלצ'ניקוב. כעת מופץ ברשת סרטון קשה לצפייה המציג תקרית דומה ומחרידה לא פחות של ירי בשוגג, הפעם ע"י בחור ערבי שאיבד שליטה על הנשק בגלל עוצמת ההדף שלו.

יורה על חברים. צילום מסך
יורה על חברים/צילום מסך

הבחור, שכנראה לא השתמש בנשק לפני כן, נראה בקטע נעמד על גג בניין כשהוא אוחז ברובה AK-47 ומנסה לטעון אותו כדי לקחת חלק בחגיגת הירי הביזארית הזאת. כשהוא פותח בירי, עוצמת ההדף מעיפה אותו לאחור - והוא נופל על המדרגות בזמן שהרובה ממשיך לפלוט כדורים לעבר הקהל הרב - המכיל בין היתר גם ילדים. בסרטון הקצר ניתן לראות את הצלם מנסה לתפוס מכסה מהכדורים שנורים בצרורות לכיוונו - וכשהירי נפסק הוא מפנה את המצלמה חזרה אל היורה שנעמד על רגליו ונראה מבועת לגמרי מהטעות הקטלנית שעשה.

על פי הדייווח ב"דיילי מייל", נראה שאף אחד לא נפגע מהכדורים שנורו לאוויר, אולם הדיווחים אינם מאומתים.

עוד באותו נושא

מה קורה כשיורים קליע לתוך קנה של רובה? צפו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • ערבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully