וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גל הטרור: עסקים בירושלים יקבלו סיוע של אלפי שקלים

6.1.2016 / 1:47

הרשות לפיתוח ירושלים פרסמה קריטריונים לתמיכה בעסקים הקטנים והבינוניים בבירה לאור המצב הביטחוני בחודשים האחרונים. גובה הסיוע יעמוד בין 7,500 ל-50 אלף שקלים לכל עסק שיוכיח כי הכנסותיו ירדו ב-25% לפחות מחודש ספטמבר

צילום: מור שאולי, עריכה: ניר חן

הרשות לפיתוח ירושלים פרסמה אתמול (שלישי) את הקריטריונים לתמיכה בעסקים הקטנים והבינוניים בבירה, לאור המצב הביטחוני בעיר בחודשים האחרונים. 60 מתוך מאה מיליון שקלים שהקציבה הממשלה יועברו כתמיכה ישירה לעסקים שיוכיחו כי הכנסותיהם ירדו ב-25% לפחות מחודש ספטמבר, ביחס לשנה הקודמת או ל-2013.

גובה הסיוע יעמוד על 7,500 עד 50 אלף שקלים לכל עסק, והסכום המדויק יקבע בחודש הבא על ידי ועדת המענקים שהוקמה לצורך כך. עד אז יכולים בעלי העסקים לבקש את המענק דרך אתרי האינטרנט של העירייה והרשות לפיתוח ירושלים. כמו כן, 30 מיליון שקלים נוספים יוקצו ל"פיתוח מעטפת שתייצר ביטחון תעסוקתי לעסקים באופן שוטף".

השר לענייני ירושלים, זאב אלקין, אמר כי "כפי שהתחייבנו בהחלטת ממשלה לפני כמה שבועות, אנחנו יוצאים לדרך בהפעלת תכנית סיוע לפיתוח העסקים הקטנים בירושלים. דווקא בימים שבהם ירושלים נמצאת תחת מתקפה של גל טרור, אנחנו מחויבים לעשות הכול כדי לחזק את העסקים הקטנים שהם אחת מהשדרות המרכזיות של חוסנה של ירושלים". לדבריו, "הממשלה מוכיחה שלמרות כל המגבלות התקציביות, המשפטיות והבירוקרטיות, אפשר להתארגן מהר ולהביא את הסיוע הנדרש בזמן אמת".

עוד בוואלה! NEWS:
דודו של המחבל מתל אביב: "במשפחה חוששים שהוא לא בין החיים"
מעצר אביו של המחבל מתל אביב הוארך ביומיים בלבד
קצין נהרג וחייל נפצע קל עד בינוני בתאונה בבסיס צאלים שבנגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מנוע הצמיחה של הכלכלה המקומית". רחוב יפו בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר: "אנו עושים ונעשה כל שביכולתנו, על מנת שירושלים תמשיך להיות עיר אטרקטיבית לעסקים. אני ניצב היום לצד בעלי העסקים בעיר ואומר להם: אתם מנוע הצמיחה של הכלכלה המקומית - ואנו אתכם. אני קורא גם לשאר אזרחי ישראל, בואו ותיהנו מירושלים, מאתרי התיירות והמסעדות בעיר, וקחו גם אתם חלק בחיזוק העסקים בעיר".

ברשות לפיתוח ירושלים אמרו כי "הצלחנו להעמיד חבילת סיוע שאין דומה לה עבור העסקים בירושלים. זו פעם ראשונה שעסקים קטנים ובינוניים בארץ מקבלים תמיכה היקפית וחבילת סיוע בסדר גודל כזה". עוד אמרו כי "בעלי העסקים יודעים היום שקולם נשמע והצלחנו לייצר עבורם תגובה מהירה ומקצועית. נציגיהם היו שותפים לתהליך העבודה, והמתווה שגובש הינו מקיף ונותן מענה לצרכים ששמענו, לחיזוק ולפיתוח העסקים בירושלים".

(עדכון ראשון: 21:53)

עוד באותו נושא

הטרור משתולל בירושלים - והעסקים נסגרים אחד אחרי השני

לכתבה המלאה
חומוס אבו יויו בירושלים נסגר. דצמבר 2015. נועם מושקוביץ
מסעדה שנסגרה בבירה בעקבות גל הטרור/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully