וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המצוד אחר המחבל: כחלון אישר לתקצב אבטחת מוסדות חינוך עד 16:00

על רקע חששם של הורים רבים לשלוח את ילדיהם ללימודים כל עוד מבצע הפיגוע בדיזנגוף עדיין מסתובב חופשי, אישר שר האוצר את תקצוב האבטחה עד להודעה חדשה. בנובמבר הוארך התקצוב עד לסוף 2015. העלות: עשרה מיליון שקלים בחודש

צילום: שי מכלוף; עריכה: ניר חן

שר האוצר משה כחלון הורה היום (שני) על המשך תקצוב האבטחה במוסדות החינוך ברחבי הארץ עד לשעה 16:00 אחר הצהריים, על רקע גל הטרור המתמשך. הוראתו של כחלון תהיה תקפה עד להודעה חדשה, ועלות התקצוב עומדת על עשרה מיליון שקלים בחודש. בימים האחרונים סירבו הורים רבים בתל אביב לשלוח את ילדיהם לבתי הספר ולגנים, על רקע המצוד המתמשך אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי במרכז העיר ביום שישי.

על פי הוראתו של כחלון, שמאז תחילת גל הטרור האריך כל פעם בחודש את תקצוב המוסדות, יישובים המשתייכים לאשכולות סוציואקונומיים 1-4 יקבלו מימון מלא מהמדינה, ואלו השייכים לאשכולות 5-10 יקבלו מימון של 70% מהמדינה ואת היתר תשלים הרשות המקומית. הרשויות יקבלו את הכסף דרך המשרד לביטחון הפנים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לוחמי צה"ל הצטרפו למצוד אחר המחבל; נתניהו: "לתת גיבוי מלא לכוחות"
מטען הופעל על כוח צה"ל בגבול לבנון; חיזבאללה קיבל אחריות
בן 29 נפצע קל בפיגוע דקירה בירושלים; המחבל נורה

המצוד נמשך: תוגברה האבטחה במוסדות החינוך בתל אביב. דוד קורן
ניידות משטרה בסמוך לגן ילדים בתל אביב, אתמול/דוד קורן

"בגן של הבת שלי גייסנו מאבטח חמוש על חשבוננו", סיפר אתמול, בטרם הודעתו של כחלון, משה פרימוטר, אביה של ליאור שלומדת בגן "חבצלת" בתל אביב ושל אריאל, תלמיד כיתה א' בבית הספר "נופי ים". אחז אגם, מוועד הורי הגנים בעיר, קרא אתמול למשרד החינוך ולמשרד לביטחון הפנים להעניק פתרון אבטחה הולם. "אנחנו בקשר רציף עם עיריית תל אביב שתגברה את כל מערך האבטחה שלה והתפרסה בעיר כדי לתת מענה", אמר. "אנחנו קוראים למשרד החינוך ולמשרד לביטחון פנים למצוא פתרון קבוע לגני הילדים ולמשרד האוצר להמשיך את התקצוב".

כחלון האריך את התקצוב לאבטחת מוסדות חינוך גם בחודש נובמבר עד לסוף השנה האזרחית, על רקע גל הטרור. החלטתו הגיעה לאחר מחאת הורים נרחבת בירושלים, שקראו להאריך את שעות העבודה של מאבטחים במוסדות עד לאחרי שעות הצהריים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שר האוצר, משה כחלון, בישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
עלות של עשרה מיליון שקלים בחודש. כחלון/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully