וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים מואשמים בניסיון להעביר לעזה חומרים לייצור רקטות

חוסאם וסאדק זלום מחברון מואשמים כי ניסו להסתיר משלוח לסוחר ברצועה של מכליות פוליאסטר, חומר הדרוש בפיקוח בשל האפשרות להשתמש בו בפיתוח אמצעי לחימה. הסחורה הוחרמה בטרם הגיעה ליעד

אימון של לוחמי הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה. טוויטר, צילום מסך
לוחם של חמאס במהלך אימון ברצועת עזה/צילום מסך, טוויטר

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שני אחים מחברון בגין העברת חומרים לרצועת עזה שיכולים לשמש לייצור רקטות. חוסאם וסאדק זלום מואשמים בעבירות של העברת חומר דו-שימושי ללא רשיון, בניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועוד. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מיטל אולק-אמויאל מפרקליטות מחוז הדרום, שני האחים עבדו בחברה משפחתית לחומרי בניין וצבע בחברון. לפני כחודשיים, נטען, פנה סוחר מהרצועה לנאשמים והזמין מהם חומרים שונים, בהם טינר, פילר ופוליאסטר, חומרים מפוקחים שעליהם יש לקבל היתר מיוחד. הנאשמים פנו למנהל האזרחי למתן היתר להעברת סחורה רק בנוגע לטינר ולפילר, אך החליטו שלא להגיש כל בקשת היתר להעברת הפוליאסטר.

השניים, יחד עם בן דודם, נאשמים כי מילאו חלק ממכלי מתכת של 16 ליטר, בטינר ובפוליאסטר, והדביקו עליהם מדבקות הנושאות את הכיתוב "מדלל" במטרה להטעות את הבודקים במעבר הגבול בכרם שלום. בחשבונית שהוכנה לצורך הצגתה במעבר, הציגו הנאשמים מצג שווא בכך שנרשם בחשבונית שהסחורה כוללת 480 מיכלי טינר בלבד. במהלך הבידוק שנערך באוקטובר במעבר הוחרמה הסחורה בטרם הועברה לרצועת עזה. עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך הקיץ האחרון, הצליחו הנאשמים להעביר לסוחר ברצועת עזה חומר פוליאסטר, ללא היתר.

עוד בנושא צבא וביטחון
כוחות הביטחון הרסו ואטמו בתים של מחבלים במזרח ירושלים
החיילים עדיין על הכוונת של "הצלף מחברון" - ובצה"ל "ממתינים שיטעה"
משפחת שליט על תיעוד בנם עושה "על האש" בשבי: "תמונה מעוותת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully