וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 4.1.16

מזג האויר הסוער גורם לנזקים. מטח ברד שפגע שבמשק במושב תאשור גרם להרס ולנזק של מיליונים, במדגרה של קיבוץ רביבים מגדלים בימים אלו סטארט אפים, האם חברות יכולה להימשך למרות שוני תרבותי?שחקני ההצגה "שבת אל- ח'יר" מוכיחים שכן ואנסמבל תזטה במופע געגועים לאתיופיה

מערכת וואלה

מזג האויר הסוער והגשמים שירדו בימים האחרונים רחוקים מלהיות גשמי ברכה עבור חקלאים רבים בדרום. נזקים שנאמדים במיליוני שקלים נגרמו למשקים רבים ובענף שסובל מקשיים רבים גם בשגרה מדובר בהחלט באסון טבע. השאלה אם יש מי שיפצה עליו?

התעשייה הקיבוצית נכנסת אל עולמות ההון סיכון. בקיבוץ רביבים נפתחה לראשונה תוכנית האצה לסטארט אפים במסגרתה עוברים היזמים להתגורר בקיבוץ למשך שלושה חודשים וזוכים לליווי צמוד של מנטורים, בניית תוכנית עסקית וסדנאות לפיתוח המיזמים. הסטארט אפיסטים נהנים גם ממגורים ומחייה ללא עלות בתמורה להשתתפות עתידית בהצלחה.

בתיאטרון הפרינג' בבאר שבע עלתה לאחרונה הצגה חדשה, "שבת אל-ח'יר" שמה והיא מספרת על זוג חברים ששותים קפה, יושבים לשיחה, רק שהאחד בדואי והשני יהודי. מדובר אמנם במופע סאטירי חברתי אבל המסרים שעולים ממנו רציניים לגמרי.

בסולם המוסיקלי תזטה הביעו יהודי אתיופיה את כיסופיהם לירושלים ולארץ ישראל ולאחר עלייתם את געגועיהם למחוזות הולדתם באתיופיה. זה גם שם אנסמבל המוסיקה הישראלי אתיופי שמוביל אבטה בריהון שיופיע הערב בקריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully