וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ברהט: שלושה אחים מתו משאיפת עשן בשריפה בביתם

מותם של תאופיק, הודא ועדן אבו ג'עפר, בני שנה עד ארבע, נקבע בבית החולים. הדליקה נגרמה מתנור שהושאר דולק בחדרם. סבתם של הפעוטות היא בת דודתו של נהג המונית שגופתו נמצאה בתל אביב

צילום: אחמד אבו סוויס עריכה : מתן חדד

ילדה, פעוטה ופעוט בני שנה עד ארבע מתו אמש (שבת) לאחר שנפגעו באורח אנוש משאיפת עשן בשריפה שפרצה בבית מגורים בשכונה 27 ברהט. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשלושה, עדן בת הארבע, הודא בת השלוש ותאופיק בן השנה, טיפול רפואי וביצעו בהם פעולות החייאה. לאחר מכן, הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע - שם נקבע מותם. סבתם של הפעוטות היא בת דודתו של אמין שעבאן, נהג המונית תושב לוד שגופתו נמצאה שלשום ברחוב יוניצמן בתל אביב.

כוחות כיבוי גדולים מתחנת רהט פעלו במקום לכיבוי האש. כמו כן, כוח משטרתי גדול הוקפץ לזירת השריפה. אביהם של השלושה, עומאר אבו ג'עפר, נחקר, ובסיום החקירה נמסר כי בעת בשריפה, הילדים ישנו בחדר שבו הושאר תנור חימום דולק. על כן, אין חשד לפלילים באירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
חשש במשטרה: המחבל חמוש ועלול לקחת בני ערובה
ההורים שנהרגו בתאונה הקשה בשפלה הותירו אחריהם שני ילדים
אחרי סוף שבוע מושלג ועלייה במפלס הכינרת: רגיעה בגשמים בפתח

3 פעוטות מתו משאיפת עשן בדליקה בביתם; סיבות הדליקה נבדקות. צילום מסך
מקום השריפה, אמש/צילום מסך

עליאן, אחיה של סבתם של הפעוטות, אמר: "אף אחד לא מאמין, משפחה שלמה הלכה לעולמה. שלושה ילדים זה לא דבר קל. היום הייתי בניחום אבלים אצל אמין בלוד, הוא בן הדוד שלי. הלכתי הביתה להתקלח ולחזור מחר להלוויה, והיום אני מקבל טלפונים ושלושה ילדים הועברו למרפאה מקומית עד שהעבירו אותם לבית החולים.

"התבשרתי על הראשון שמת, כבר שהייתי בדרך ידעתי ששלושתם לא בחיים", הוסיף עליאן. "את הראשונה הספקתי לראות שעוד עושים לה החייאה, כל מאמצי הרופאים לא עזרו כלום. "הרופאים עזרו מאוד ראו שזו משפחה עם שלושה ילדים, מתו בין הידיים שלהם. האבא הוא האחיין שלי, הוא על הפנים, עכשיו הוא בחקירה. המשטרה לא מוותרת למרות המצב שלו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדן, הודא ותאופיק אבו ג'עפר שנספו בשריפה ברהט. 2 בינואר 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
"המראה היה קשה, הם שכבו מחוסרי הכרה"/אתר רשמי, פייסבוק

פרמדיק מד"א נאג'יב סאנע שטיפל בפעוטות, שפונו תחילה למרפאה המקומית, סיפר: "כשהגענו למרפאה המראה היה קשה, ראינו את הצוות הרפואי במקום מבצע פעולות החייאה בסיסיות. שלושת הפעוטות שכבו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק כשעל פניהם סימני פיח. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים ותוך פינוי דחוף לבית החולים, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו טיפול תרופתי, הנשמה ועיסויים".

בשבוע שעבר פרצה שריפה בבניין ברחוב הרב פרנק בשכונת בית וגן שבירושלים. ארבעה צוותי הכיבוי הגיעו למקום וחילצו
עשרה לכודים, ובהם תינוקות ודיירים מבוגרים. אחת הדיירות שפונתה נזקקה לטיפול רפואי ופונתה לבית החולים. כוחות הכיבוי השתלטו על הלהבות, אווררו את הבניין ומנעו את התפשטות האש לכלל הבניין.

(עדכון ראשון: 22:02)

עדן, הודא ותאופיק אבו ג'עפר שנספו בשריפה ברהט. 2 בינואר 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
תאופיק אבו ג'עפר/אתר רשמי, פייסבוק
עדן, הודא ותאופיק אבו ג'עפר שנספו בשריפה ברהט. 2 בינואר 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
עדן, הודא ותאופיק אבו ג'עפר שנספו בשריפה ברהט. 2 בינואר 2016./אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully