וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון נרצח ביומו האחרון בעבודה: "הקליע פגע בלב הזהב הענק שלו"

2.1.2016 / 11:07

ביתה של משפחת בקל בכרמיאל התמלא בחברים, מכרים וקרובים שהגיעו כדי לנחם את בני המשפחה על מותו של בנם בפיגוע אתמול בתל אביב. "תמיד היה לו אור בעיניים", סיפר בהתרגשות אביו, דויד

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

חברים, מכרים וקרובי משפחה מגיעים החל משעות הבוקר (שבת) לבית משפחת בקל בכרמיאל לנחם אותה על רציחתו של בנם אלון אתמול בפיגוע בתל אביב. "אלון הוא יליד כרמיאל, בוגר סיירת גולני. תמיד הוא שאף להגיע רחוק. השבוע הזה היה השבוע האחרון בעבודה, ודווקא בו הוא מצא את מותו", סיפר בהתרגשות דויד בקל, אביו של אלון. "הוא היה אמור להתחיל להתכונן עכשיו לשני מבחנים גדולים במסגרת לימודי המשפטים ומנהל העסקים. ביום שלישי האחרון הוא קיבל קריאה למילואים ואמר לי שהוא לא יודע איך הוא יצליח לשלב בין המילואים למבחנים הצפויים".

"אלון תמיד היה במרכז העניינים, תמיד התבלט בחברה, הייתה בו נתינה אין סופית. הוא היה מלא שמחת חיים, תמיד היה לו אור בעיניים. הקליע פגע בלב הזהב הענק שלו", הוסיף האב, שלו ולאשתו ניצה נותרו כעת שני ילדים, בן ובת – אבי ובר לבב. מועד ההלוויה טרם נקבע.

פיגוע בלב תל אביב - כתבות נוספות:
מצוד נרחב אחר המחבל בצפון ובמרכז: "מחכים לידיעת הזהב"
ח"כ אוחנה קרא "להקל על מתן היתרים לנשיאת נשק" - ועורר סערה
אחרי הפיגוע - רחובות תל אביב נותרו שוממים: "חוששים לצאת מהבית"

אלון בקל, שנהרג באירוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
אלון בקל/צילום מסך, פייסבוק

המשטרה ממשיכה היום את הסריקות אחר המחבל שביצע את הפיגוע. בצפון, מתמקדים השוטרים ממחוז חוף ומהמחוז הצפוני, בשיתוף עם אנשי ימ"מ ויחידות מיוחדות נוספות, באזור ואדי ערה, שבו מתגוררת משפחתו של המחבל. באזור המרכז הרחיבו כוחות הביטחון את המצוד לאזור שמצפון לתל אביב בעקבות קבלת ממצאים חדשים. בסריקות משתתפים כוחות משטרה, שב"כ ויחידות מיוחדות.

"ברגע שתתקבל ידיעת הזהב המודיעינית הכוחות המיוחדים יפשטו על מקום הימצאו של המחבל וילכדו אותו", אמר לוואלה! NEWS גורם במשטרה.

"כמות גדולה של שוטרים עובדים ברציפות מאתמול לאיתור המחבל שנמלט", אמר היום גורם משטרתי נוסף. לדבריו, "במקביל לפעולות החיפוש הנרחבות, נפרסו כוחות משטרה רבים באזור תל אביב, זאת כדי לתת תחושת ביטחון לתושבי העיר ולספק מענה מידי לכל התפתחות בשטח". עוד הוסיף המקור כי שוטרים רבים מתחנות שונות ברחבי הארץ הגיעו לתגבר את הכוחות בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחבל כפי שנקלט במצלמות אבטחה לפני הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחבל שביצע את פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף הוא אזרח ערבי-ישראלי תושב ואדי ערה שבצפון, שריצה בעבר עונש מאסר בגין חטיפת נשק מחייל צה"ל. בן משפחתו של המחבל זיהה אותו בסרטונים שהופצו בתקשורת ודיווח על כך לרשויות.

בשיחה עם וואלה! NEWS הבוקר הביעו כמה מקרובי משפחתו של המחבל חשש כי הוא יפגע בעצמו. "הרי הוא יודע שכשהשוטרים ימצאו אותו הם יירו בו. הוא לא בן אדם בריא", אמר אחד מקרוביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully