וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק: סגר את חלון הרכב על השיער של חברתו - והחל לנסוע

16.1.2016 / 9:57

בחור החליט לנקום בחברתו ה"לא ממושמעת" - סגר את חלון הרכב על שיערה כשהיא עומדת מחוצה לו - והחל לנסוע. הקטע המחריד עשה את דרכו לרשת ועורר סערה. זהירות: הקטע אינו מומלץ לצפייה

יוטיוב

מעשה הקונדס האכזרי הזה מאוד שיעשע את הצעיר שביצע אותו, אולם חברתו, ג'ני - שנפלה קורבן למעשה הטיפשי שלו - כנראה לא תשכח את הרגע הזה לעולם. הבחור, שפרטיו אינם ידועים, החליט ללמד את חברתו ה"לא ממושמעת" (לטענתו) לקח וסגר את חלון הרכב שלו על השיער שלה. אם זה לא מספיק מעצבן, בזמן שחברתו תקועה צמוד לחלון וממתינה שהוא ישחרר אותה - הוא עושה בדיוק ההפך ומתחיל לנסוע כשהיא נגררת אחריו לאורך הכביש ומנסה בכל כוחותיה להתאים את קצב הריצה שלה למהירות הנסיעה.

סוגר את החלון על החברה. צילום מסך
תעלול שחצה את גבולות הטעם הטוב/צילום מסך

הקטע המטריד הזה, שפורסם בשבוע שעבר באתר Liveleak וצבר יותר מ-120 אלף צפיות, מציג את הנהג הצעיר גורר במכוניתו את חברתו כששיערה לכוד בחלון הרכב - ובזמן שהיא רצה בהיסטריה ודופקת על החלון שיעצור - הוא נשמע ברקע צוחק להנאתו. "זה מה שאתה עושה כשמישהו לא מתנהג כמו שצריך", נשמע הבחור אומר בתחילת הקטע, "משוך את השיער שלה מבעד לחלון, סגור את החלון ותתחיל לנסוע". לא ברור היכן הקטע צולם והאם אותה ג'ני דיווחה על ההתעללות למשטרה - אך ברשת הרוחות סוערות כשכמה קוראים לבצע את אותו תעלול אכזרי על איבריו האינטימיים של הבחור.

עוד באותו נושא

צפו: נקם בחברתו הבוגדנית בדרך הכי אכזרית שאפשר לדמיין

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully