וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת אחרי אישה שהתעללה בכלב לעיני המצלמה

30.12.2015 / 9:44

אישה נתפסה במצלמה כשהיא תופסת ברגליו של כלבה המסכן וזורקת אותו באלימות אל שלולית מים. כעת הרשת מתגייסת כדי למצוא את הפושעת

יוטיוב

ברנדי צ'ין, בת ה-31 מפיירפילד, קליפורניה, נתפסה על חם במצלמה של השכן כשהיא אוחזת ברגליו של הכלב הקטן שלה ומשליכה אותו באלימות על הקרקע - וכל זאת במהלך ויכוח קולני עם החבר שלה. כעת היא מבוקשת ע"י משטרת פיירפילד.

צ'ין נתפסה במצלמה כשהיא אוחזת ברגליו הקדמיות של כלב הפאג החמוד והקטן, בן, הולכת לכיוון מגרש החניה שליד ביתה ומשליכה אותו בחוזקה אל השלולית שעל הכביש - משם הוא ממשיך להתגלגל על הקרקע. בן הזוג שלה נראה בקטע מרים את הכלב בידו ועוקב אחריה אל מחוץ לטווח הצילום. כמה שניות לאחר מכן, נראית צ'ין מתנפלת על אישה אחרת שעוברת במקום בזמן שהחבר חוזר לביתם עם הכלב בידו.

השכן של השניים, קנדי סווארד, מספר שהכלב שייך לצ'ין ולבן זוגה ושבעבר ניסו אנשים לקחת מהם את הכלב ללא הצלחה. את הקטע המחריד הזה פרסם דוד שילדס בעמוד הפייסבוק שלו ב-20 בדצמבר - מאז צבר כמעט 50 אלף צפיות. לצד הסרטון הוא כתב: "אם זה לא נחשב להתעללות בבעלי חיים, אני לא יודע מה כן נחשב".

אישה משליכה כלב. צילום מסך
האישה משליכה כלב באכזריות אל המדרכה/צילום מסך

"וואו, אני בהלם! זה מוכיח שהיא שיקרה לנו כל הזמן הזה כשסיפרה כמה היא אוהבת את המסכן הקטן הזה... כל כך עצוב", מסר מקורב לזוג לדיילי מייל. הגולשים, כמצופה, הציפו את הרשת בתגובות קשות הקוראות למשטרה לתפוס ולהעניש את המתעללת האכזרית - אך היא הצליחה להימלט כשלמשטרה אין קצה חוט היכן היא מסתתרת. "אנחנו מחפשים אחריה בשלב הזה. ממה שהבנתי, היא מסתתרת מאתנו", סיפר סמל מיכאל רמירז ל-Outlet.

רמירז טוען שהמשטרה ביקרה בביתם של הזוג, אולם לא הצליחה לאתר אותה או את החבר שלה. רמירז מספר שזו לא הפעם הראשונה שכלבם חווה התעללות כזאת, "אותה אישה נראתה לאחרונה מסתובבת ברובע העסקים בפיירפילד כשהיא אוחזת בזנבו של הכלב שלה ומנדנדת אותו מצד לצד", סיפר רמירז,. מאז פרסום הקטע, עלו ברשת כמה עצומות הקוראות לתפוס ולהעניש את צ'ין. כל מי שיודע מידע עליה, מוזמן לדווח למשטרת פיירפילד בהקדם האפשרי.

עוד באותו נושא

כלב שהלך עם בעליו ברחוב נפל לבור של 3.5 מטר; צפו בחילוץ

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully