וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: אורגיה בתחנת המשטרה - בזמן העוצר על בריסל

משטרת בלגיה פתחה בחקירה פנימית, לאחר שבעיתון "לה דרנייר אור" דווח על "מסיבת חשק" שהתקיימה בתחנת משטרה בבריסל, בהשתתפות שמונה חיילים ושני שוטרים, בזמן שהעיר הייתה תחת עוצר. "הם ארגנו מסיבה קטנה על מנת להודות למשטרה המקומית"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

(גם במהלך חג המולד: כוננות גבוהה ברחובות בריסל)

משטרת בלגיה פתחה אמש (שלישי) בחקירה פנימית בעקבות דיווח על כך ששמונה חיילים ושני שוטרים קיימו אורגיה המונית בתחנת משטרה בבריסל לפני כחודש, במהלך המבצע הנרחב למעצר חשודים המעורבים במתקפת הטרור בפריז, ובעת שעוצר הוטל על הבירה הבלגית מחשש למתקפה דומה. הפרשה נחשפה בצהובון הבלגי "לה דרנייר אור", שדיווח כי "מסיבת החשק" התקיימה בתחנת משטרה ברובע גנסהורן שבה לנו החיילים והשוטרים בסיום פעילותם המבצעית.

דובר משטרת מערב בריסל, יוהן ברקמנס, מסר בתגובה לדיווח: "לפני שעזבו, הם ארגנו מסיבה קטנה על מנת להודות למשטרה המקומית". בדברים שהוסיף לעיתון בלגי אחר, "דה סטנדארט", הבהיר: "פתחנו בחקירה על מנת לגלות בדיוק מה קרה". לדבריו, בין 15 ל-20 חיילים לנו בתחנת המשטרה למשך שבועיים, כדי שיוכלו להישאר באזור מולנבק, שם התרכזה הפעילות המשטרתית בעיר, בתום פעילותם היומית.

עוד בוואלה! NEWS:
נעצרו שני חשודים שתכננו פיגועים בערב השנה החדשה בבלגיה
דיווחים בבלגיה: סוכלה מתקפת טרור משולבת בבריסל
"מעטפות אנתרקס" במסגד הגדול בבריסל התגלו כקמח

כוננות בבריסל, בירת בלגיה, במהלך חג מולד. רויטרס
"עד השעות הקטנות של הלילה". חיילים בבריסל/רויטרס

על פי הדיווח, ביומם האחרון של השוטרים ושל החיילים בתחנת המשטרה הם ארגנו מסיבה שהחלה בשעה 21:00 ונמשכה "עד השעות הקטנות של הלילה". עוד דווח כי שתי שוטרות שמוצבות בשגרה בתחנה, "שהתלהבו מהגעתם של החיילים" על פי אחת מהעדויות, השתתפו באורגיה. בכלי התקשורת בבלגיה דווח כי בימים הקרובים צפויים להתפרסם פרטים נוספים על הפרשה, עם התקדמות החקירה.

במסגרת מצב החירום שהוכרז בחודש נובמבר, בתי הספר וחלק ממערכות התחבורה הציבורית הושתקו, וחיילים רבים הוצבו ברחובות, כחלק מההכרזה על כוננות ברמה ארבע החריגה. עשרות בני אדם נעצרו באזור מולנבק, וכוחות הביטחון פתחו במצוד אחר אחד המעורבים בפיגועים בפריז, סאלח עבד א-סלאם, ואחר כמה חשודים נוספים.

כוננות בבירת בלגיה בריסל לאור מצב החירום באזור, נובמבר 2015. רויטרס
כוננות בבירת בלגיה בריסל לאור מצב החירום באזור, נובמבר 2015/רויטרס
כוננות בבירת בלגיה בריסל לאור מצב החירום באזור, נובמבר 2015. רויטרס
כוננות בבירת בלגיה בריסל לאור מצב החירום באזור, נובמבר 2015/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully