וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: קטטה בין נערים בסין הפכה למלחמת אוכל מטורפת

30.12.2015 / 15:14

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

"מצב החשודים בפיגוע בכפר דומא תקין ויש פער משמעותי בין טענות ששמענו ישירות מפיהם לבין חלק ממה שנטען בשמם בפומבי" - כך כתב היום המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, לעורך דינו של אחד החשודים בהצתת הבית בדומא. זאת לאחר שניזרי ביקר את העצור ביום שבת.

התנועה לאיכות השלטון הגישה היום עתירה לבג"ץ נגד השרה איילת שקד ולפיה ועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה פעלה לא כשורה כשהגישה לה מועמד אחד בלבד - אביחי מנדלבליט - במקום שלושה שמהם הייתה אמורה לבחור. שקד עצמה התייחסה היום להליך ואמרה כי תפעל לשנותו.

משמרות המהפכה של איראן שיגרו רקטות שפגעו בסמוך לנושאת המטוסים האמריקנית הארי טרומן ולספינות קרב נוספות שנכנסו למפרץ הפרסי ביום שבת – כך מסר אמש דובר מטעם הצבא האמריקני. הדובר ציין כי הספינות קיבלו אזהרה קצרה בלבד, וכינה את הצעד "מתגרה מאוד".

בסין נתפסה במצלמות אבטחה קטטה מלוכלכת במיוחד בין נערים במסעדה מקומית. מלחמת האוכל נראית בתיעוד מסלימה מהר מאוד, כשבסופה משליכים הנערים קערות מרק גדולות על הרצפה. הסרטון זכה לעשרות אלפי צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות וירדו גשמים בכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully