וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: שילם מקדמה עבור רצח אשתו לשעבר - ונעצר ברגע האחרון

30.12.2015 / 9:30

תושב קריית גת בשנות ה-60 לחייו הביא ארצה אישה צעירה מחו"ל והבטיח לה חיי נוחות. לפי כתב האישום, במקום חיי אושר ופאר הוא כלא אותה בבית והתעלל בה מינית. לאחר שעזבה אותו עם בתם הפעוטה הוא הזמין את הרצח שלה תמורת 30 אלף שקלים - ונעצר בדקה ה-90

אילוסטרציה. ShutterStock
מנע ממנה ליצור קשרים חברתיים ולהתפרנס/ShutterStock

הפרקליטות תגיש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב קריית גת בשנות ה-60 לחייו שנעצר לפני כשלושה שבועות בחשד שתכנן לרצוח את גרושתו. לפי כתב האישום, הגבר יצר קשר דרך אחד מחבריו עם גורמים בעולם התחתון וסיכם עמם על תשלום של 30 אלף שקלים תמורת ביצוע הרצח.

חקירת המשטרה החלה לפני כחודש, במהלכה התברר כי הבעל הביא את אשתו לשעבר, שצעירה ממנו, ממדינה זרה, תוך שהוא מבטיח לה שיעניק לה בארץ חיי עושר ופאר. בפועל, מרגע הגעתם לארץ, החל הגבר במסכת התעללויות פיזיות ומיניות קשות, קינא לה ומנע ממנה ליצור קשרים חברתיים ולהתפרנס.

מכתב האישום עולה כי האישה, שמאסה במצב הקשה שאליו נקלעה, ברחה למקלט לנשים נפגעות אלימות עם בתה הפעוטה, שם קיבלה סיוע. כעבור זמן מה בני הזוג התגרשו, והיא פתחה בחיים חדשים. עם יציאתה לעצמאות, החל בעלה לשעבר לתור אחר דרך לרצוח אותה, אז פנה כאמור לחברו, המתגורר גם הוא בקריית גת, וסיפר לו על כוונותיו. אותו חבר חיבר אותו לעבריינים המתגוררים בנגב, שקיבלו מקדמה של 3,000 שקלים על ביצוע הרצח.

עם ביסוס הראיות נגדם, נעצרו הגבר וחברו והועברו לחקירה שבמהלכה הכחישו כל קשר למיוחס להם. היום, כאמור, בתום חקירה מורכבת ולאחר ביסוס התשתית הראייתית, יוגשו נגד השניים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בוואלה! NEWS:
היכונו לסערה: מחר - גשם בכל הארץ; בשישי - צפי לשלג בירושלים
דיווח: ארה"ב צותתה לשיחות נתניהו במהלך שיחות הגרעין עם איראן
מת מפצעיו אזרח שנפצע קשה בפיגוע במערת המכפלה לפני כחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully