וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד משתתפי "חתונת השנאה": "כופרים במדינה"

27.12.2015 / 12:38

ראש הממשלה, שביקש להקרין את סרטון החתונה שבה נראים פעילי ימין קיצוני חוגגים את רצח משפחת דוואבשה בפני הקבינט, התייחס אליו הבוקר בישיבת הממשלה. "קבוצה קיצונית ושולית שלא מייצגת את הציונות הדתית"

חתונת השנאה - נתניהו על סרטון החתונה: "לא מייצג את הציונות הדתית"/צילום: רוני כנפו, חדשות 10, עריכה: אביב אירגז

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה לסרטון החתונה שבו נראים פעילי ימין קיצוני חוגגים את רצח משפחת דוואבשה. נתניהו, שביקש להקרין את הסרטון בישיבת הקבינט, הדגיש כי המשתתפים באירוע לא מייצגים את הציונות הדתית. "אני חשבתי שחשוב להבהיר עד כמה הקבוצה הזו קיצונית, לדעתי קיצונית ושולית, בוודאי אינה מייצגת את הציונות הדתית - ולראיה האמירות החזקות והברורות והבוטות של המנהיגים הפוליטיים ושל הרבנים ששללו את הכפירה של הקבוצה הזו במדינה ואת החתירה שלה נגד המדינה וערכיה", אמר.

עוד בנושא:
אבי הכלה מסרטון החתונה: "אכפת לך מתינוקות בדומא? לא אכפת לי"
תיעוד: פעילי ימין חוגגים חתונה עם תמונת דוואבשה ובקבוקי תבערה
חתונת פעילי הימין: המשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשד להסתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצל את ההזדמנות כדי להביע תמיכה בשב"כ. נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לכן, לנסות לחבר את הציונות הדתית עם הקבוצה הזו, זה עוול גדול מאוד לציבור יקר שנאמן למדינה, תורם למדינה ולצה"ל, ואני מבקש לעשות את האבחנה הזו", כפי שאמר לחברי הממשלה. בהמשך דבריו התייחס נתניהו להתקפות שלהן נתון לאחרונה שב"כ מצד אותו ציבור. "שב"כ על כל זרועותיו עושה עבודה חשובה ביותר", הוא הדגיש. "הוא פועל על פי החוק ותחת פיקוח משפטי, ובהתאם למדיניות הממשלה להילחם בטרור באשר הוא. איננו מוכנים לקבל טרור ורצח משום צד שהוא".

יחד עם זאת, ראש הממשלה ביקש להבדיל בין הטרור הערבי לזה היהודי. "הטרור הערבי שתוקף אותנו בלי הרף, הוא בהיקפו הרבה יותר גדול. בעוד שכאן, בממשלה ובציבור שלנו, כל הגופים וכל המנהיגים יצאו נגד התופעות של טרור יהודי, שם משבחים. ברשות הפלסטינית קוראים לכבודם כיכרות, רחובות, משלמים להם משכורות, ויש הבדל עצום בין הגישה הבריאה של הדמוקרטיה והחברה הישראלית, לעומת הרשות הפלסטינית שמעודדת טרור ומסיתה לטרור".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובים וסכינים מונפים באוויר בחתונת פעילי הימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון שפורסם בשבוע שעבר בחדשות 10 ועורר הדים רבים נראים עשרות חבריהם של בני הזוג שהתאספו לחגוג בשמחתם מניפים רובים, סכינים ובקבוקי תבערה. על אחת הסכינים ננעצה תמונתו של עלי דוואבשה, התינוק בן השנה וחצי שנשרף למוות כשביתו הוצת בכפר דומא בסוף חודש יולי.

"אני חייב להיות נגד דומא? אני לא יכול לדבר בעד זה? לא אכפת לי מדומא, אכפת לי מיהודים שנרצחים", אמר לני גולדברג, אבי הכלה, יום לאחר פרסום הסרטון. גולדברג, מחסידיו של הרב מאיר כהנא, המתגורר בהתנחלות תפוח זה שנים רבות, לא הסכים עם הביקורת על הסרטון, כפי שנשמע בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! NEWS.

"אני לא חושב שזה בסדר שתקעו סכין בתמונה, אבל לא אכפת לי מדומא", אמר האב. "אכפת לי מיהודים שנרצחים כמו היום ואתמול ובכל יום ויום. מה האובססיה שלכם מדומא? מה האובססיה שלכם עם הערבים? מה עם היהודים שנרצחים כל היום?" נשמע תוהה. "אכפת לך מתינוקות של דומא? אני לא אכפת לי, אכפת לי מיהודים שנרצחים. משום שהם נרצחים, קמים אנשים לעשות משהו. מי שצריך לעשות זה צה"ל ואני לא יודע אם עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully