וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: גוג ומגוג נוסח אל בגדדי

27.12.2015 / 11:39

ישנה חפיפה ברורה בתפישתם של דאעש וחמאס שהיא תנועת בת של "האחים המוסלמים".התנועות האסלאמיות הקיצוניות זהות במטרותיהן, הדברים היחידים שמבדילים ביניהן, הן שמותן ודרכי פעולתן

חמושים של חמאס במהלך הפגנה ברצועת עזה. רויטרס
הפגנה של חמאס בעזה/רויטרס

אם מישהו חשב שדאעש שכח אותנו, הוא התבדה כאשר דאעש שחרר קלטת שמע שבה טוען אבו בכר אל בגדדי כי "אללה גרם ליהודי העולם להתאסף בישראל, וכך קל לנו יותר להילחם בהם יחד - פלסטין תהיה רק בית הקברות שלכם".

במצב הפגיע שבו נמצא דאעש כעת, אין ספק שקריאה למאבק כנגד היהודים עשויה לעורר רגשות הזדהות, ורצון להצטרף לשורותיו מצד מוסלמים נוספים. מה גם שמנהיגים מוסלמים נקטו בו בעבר, כשהמפורסם ביניהם הוא צלאח א-דין.

לדעת ארגונים קיצוניים כגון דאעש ותנועות אסלאמיות נוספות, הקרבה שבין היהודים לנוצרים, ושנאתם המשותפת למוסלמים באה לידי ביטוי בשורה של צעדי התפייסות שהחלו בימיו של האפיפיור יוחנן ה- 23 "הנוסטרה אטאטה", שפטר את היהודים מאחריות לרציחתו של ישוע, ושלל את דחייתם על ידי האל. צעדים שהמשיכו עם החלטתו הנוכחית של האפיפיור פרנציסקוס על כך שניתן להשאיר יהודי ביהדותו ולא לנסות ולנצרו באמצעות המיסיון.

צעדים אלה מאששים את תפיסת האסלאם הבאה לידי ביטוי בקוראן: "המאמינים, אל תיקחו לכם את היהודים ואת הנוצרים לבעלי ברית, בעלי ברית הם זה לזה", סורה 5, 51.

הם גם גוברים על הפסוק נותן התקווה כי האסלאם יגיע להבנה עם הנוצרים: "אכן תמצא כי העזים בכל האדם בשנאתם למאמינים הם היהודים והמשתפים. והקרובים לידידות את המאמינים הם אלה אשר אמרו: נוצרים אנחנו". סורה 5, 82.

אין מקום לשלום עם היהודים כי אללה אוסר להתיידד עם אלה שגירשו את המוסלמים מביתם, ומי שעושה זאת הוא מן החוטאים. סורה 60, 8. בשל כך, סבורים אנשי דאעש כי יש להילחם ביהודים, בנוצרים וגם במוסלמים אשר אינם מקבלים עליהם את תפישת דאעש.

אופי הקרבות שמנהלים כוחות הקואליציה כנגד דאעש בהתקפות אוויריות שנועדו לפגוע בארגון, ולא במלחמת חורמה קרקעית העשויה להביסו, מחזקים את התפיסה בקרב דאעש כי אויביהם חוששים מפניהם. תפיסה המתבטאת בדברי אל בגדדי כי: "הצלבנים והיהודים לא מעזים להגיע ולהילחם בלוחמי הקודש, כי הם יודעים שמה שמחכה להם זה תבוסה, נפעל כדי להרוג יהודים ולשחרר את פלסטין".

בשל כך, הראשונים בהם צריך להילחם הם המשטרים הערביים שאינם מוכנים לקבל את מרותה של הח'ליפות האסלאמית, ומשמשים סוכני התרבות של העולם המערבי המושחת בלב עולם האסלאם. הבאים בתור הם הנוצרים, והאחרונים הם היהודים שיושמדו על פלסטין.

דאעש מתבסס ברחבי מדינות ערב השונות מעיראק ועד לוב, ומסוריה ועד תימן, ומשם שולחים סוכנים לארצות הנוצרים באירופה ובאמריקה ומקימים תאי טרור רדומים שבשעת האמת מבצעים פיגועי טרור שעיקרם הפחדה. המלחמה ביהודים היא הפינאלה, מלחמת גוג ומגוג שתחל ותסתיים בפלסטין.

דאעש מתכנן להקים את הח'ליפות האסלאמית על פני השטחים בהם שלט האסלאם בעבר. כאשר הקרבות החשובים ביותר יהיו שחרור מכה ומדינה משלטון הסעודים הכופרים, שחרור בית אל מקדס היא ירושלים, והקמת מסגד במקומה של כנסיית סן פטרוס ברומא. משם ישליט דאעש את האסלאם מבית מדרשו ברחבי העולם.

האפיפיור פרנציסקוס בנאום בעצרת האו"ם, 25 בספטמבר 2015. רויטרס
ניתן להשאיר יהודי ביהדותו ולא לנסות ולנצרו. האפיפיור פרנציסקוס/רויטרס

מדהים לראות את החפיפה בתפישתם של דאעש וחמאס שהיא תנועת בת של "האחים המוסלמים". ד"ר יונס אל-אסטל, אחד המנהיגים הרוחניים של החמאס, הסביר את האסטרטגיה של התנועה: "המוסלמים הם 'העם הנבחר' על ידי אללה והם יכבשו את ערי הבירה של העולם כולו באמצעות 'דעווה (הטפה לאסלאם) וכוח צבאי. בקרוב מאוד, רומא תיכבש, כפי שנכבשה קונסטנטינופול, וזאת בהתאם לנבואת מוחמד. היום רומא היא עיר הבירה של הקתולים הצלבנים, אשר הכריזה את עוינותה כלפי האסלאם ונטעה את אחי הקופים והחזירים בפלסטין (היהודים) כדי למנוע את התעוררות האסלאם. עיר בירה זו תהפוך למוצב קדמי של הכיבושים האסלאמיים אשר יתרחבו באירופה כולו, ומשם יפנו לעבר אמריקה ומזרח אירופה. ילדינו ונכדינו יירשו את הג'יהאד שלנו ויהיו למפקדי הכיבושים האסלאמיים".

כאשר פלסטין תשוחרר ואנשיה יחזרו אליה, האזור יהפוך לח'ליפות אסלאמית, שבירתה פלסטין. וכל זאת יקרה בשעת אחרית הימים שבמהלכה יילחמו המוסלמים ביהודים, ויכניעום, וכאשר היהודים יתחבאו מאחורי עץ ואבן, אלה יסגירום למוסלמים.

התנועות האסלאמיות הקיצוניות זהות במטרותיהן, הדברים היחידים שמבדילים ביניהן, הן שמותן ודרכי פעולתן. כדאי שנתעורר, אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה עולמית טוטאלית בין כוחות האופל לכוחות האור, ואם זו לא מלחמת "גוג ומגוג" אז מה כן?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully