וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה פרסמה תיעוד נדיר מניסוי שיגור טיל S-300. צפו

משרד ההגנה הרוסי פרסם קטעים מניסויים שנעשו בקיץ האחרון לציון מאה שנים למערך ההגנה האווירית. בתיעוד נראה גם ניסוי מוצלח של מערכת הטילים המתקדמת שצפויה להגיע בקרוב לאיראן

ספק 500

משרד ההגנה של רוסיה פרסם אמש (שבת) סרטון ובו תיעוד נדיר של ניסויים משיגורי טילים, ובהם גם המערכת המתקדמת ה-S-300 שהיא צפויה להעביר לאיראן בקרוב. הסרטון פורסם לציון מאה שנים למערך ההגנה האווירי במדינה.

הניסויים עצמם נערכו בקיץ האחרון, באזור ארכנגלסק שבצפון רוסיה. בסרטון נראית מערכת נשק Tor-M2U יורה טיל תוך כדי תנועה, במהירות של 25 קמ"ש, והטיל פוגע במטרה.

לקריאה נוספת:
"אימת חיל האוויר": המערכת שתשנה את המזרח התיכון
איראן מדגישה: עד סוף השנה נקבל את מערכת ה-S-300
רוסיה: "משדרגים את מערכת ה-S-300 לקראת אספקתה לאיראן"

משרד ההגנה של רוסיה פרסם תיעוד של ניסויי שיגור טילים  דצמבר 2015. יוטיוב, צילום מסך
מערכת נשק Tor-M2U יורה טיל תוך כדי תנועה/צילום מסך, יוטיוב

בסרטון נראה גם ניסוי שהתקיים בשעת לילה של שיגור מערכת הטילים ארוכת הטווח S-300. בניסוי הצליחה המערכת לפגוע בהצלחה בטיל חדש הנקרא "פנסנה". הטיל מדמה מטרה שנעה במהירות גבוהה, ובעלת מאפיינים של אמצעי תקיפה אוויריים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משרד ההגנה של רוסיה פרסם תיעוד של ניסויי שיגור טילים  דצמבר 2015. יוטיוב, צילום מסך
שיגור ממערכת S-300/צילום מסך, יוטיוב

לפני יומיים דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית "טס" כי משלוח של מערכת ה-S-300 מרוסיה לאיראן יישלח בינואר הקרוב. גורם ממערך שיתוף הפעולה הצבאי והטכני ברוסיה אמר כי "תהליך העברת המערכת הראשונה יחל בינואר ויסתיים בפברואר". לדבריו, המערכת השנייה תגיע לרפובליקה האיסלאמית באוגוסט או בספטמבר.

החוזה לאספקת מערכת הנשק נחתם לראשונה בין הצדדים בשנת 2007, אולם התעכב בשל החלטת מועצת הביטחון של האו"ם להטיל סנקציות על איראן בשל תכנית הגרעין שלה. זה כמה שנים שישראל והמערב מודאגים מהאפשרות שטהראן תתחמש במערכת ה-S-300 הרוסית, הנחשבת לאחת ממערכות ההגנה האוויריות הטובות בעולם, דבר שיקשה ביותר על תקיפה אווירית אפשרית של מתקני הגרעין.

(עדכון ראשון: 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully