וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי לכדור הארץ?": האסטרונאוט הבריטי חייג הביתה - וטעה במספר

טים פיק הבריטי, שעשה החודש היסטוריה כשהמריא לתחנת החלל הבינלאומית, ציפה לשמוע את קולה של אשתו, אבל במקום שמע קול של אישה זרה. "אני רוצה להתנצל בפניה", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "זו לא הייתה מתיחה טלפונית"

עריכה: שניר דבוש

(טים פיק משוגר לחלל, החודש)

טים פיק, שעשה החודש היסטוריה כשהיה האסטרונאוט הבריטי הראשון ששוגר לחלל, סיפר שלשום (חמישי) על תקרית מביכה למדי שקרתה לו כשניסה להתקשר מתחנת החלל הבינלאומית לביתו.

"אני רוצה להתנצל בפני האישה שאליה חייגתי עכשיו בטעות, ואמרתי 'הלו, זה כדור הארץ?'", צייץ פיק בחשבון הטוויטר שלו. "זו לא מתיחה טלפונית, פשוט מספר לא נכון!".

עוד בוואלה! NEWS:
צפו בהיסטוריה: האסטרונאוט הבריטי הראשון משוגר לחלל
צפו: השיגור ה-500 לחלל של חללית מאוישת
לראשונה: סיור וירטואלי כמעט מלא בתחנת החלל הבינלאומית

משמאל לימין: האסטרונאוט הבריטי טים פיק, הרוסי יורי מלנצ'נקו והאמריקני טים קופרה, לפני השיגור לתחנת החלל הבינלאומית בקזחסטן, 15 בדצמבר 2015. צילום: רויטרס, רויטרס
פיק/רויטרס, צילום: רויטרס

פיק בן ה-43, יחד עם האסטרונאוט האמריקני טים קופרה והרוסי יורו מלנצ'נקו, נכנס ב-15 בדצמבר לחללית ה"סויוז" הרוסית ושוגר מבסיס מקזחסטן לעבר תחנת החלל הבינלאומית, שם ישהה בששת החודשים הקרובים. פיק צפוי לערוך ניסויים מדעיים, וכן להוציא אל הפועל פרויקטים חינוכיים שנועדו למשוך את הדור הצעיר להתעניין במדע.

ביום השיגור נפרד פיק מאשתו רבקה ושני בניו - תומס בן השש ואוליבר בן הארבע. הלן שרמן, האזרחית הבריטית הראשונה שיצאה לחלל וביקרה בתחנת החלל הרוסית מיר, בירכה את פיק במהלך שידור מיוחד לרגל האירוע של רשת BBC, ואמרה: "הוא התאמן שישה חודשים למשימה , כך שהוא מכיר בצורה טובה את החללית ואת תחנת החלל. הוא יוכל להתמודד עם כל סיטואציה" . עם זאת, נראה שפיק דווקא כשל בביצוע שיחת טלפון.

(עדכון ראשון: 23:17)

האסטרונאוט הבריטי טים פיק, לפני השיגור לתחנת החלל הבינלאומית בקזחסטן, 15 בדצמבר 2015. צילום: רויטרס, רויטרס
פיק אומר שלום לאחד מבניו, לפני ההמראה לתחנת החלל הבינלאומית מקזחסטן/רויטרס, צילום: רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully