וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה: עשרות נהרגו בפיצוץ במפעל גז בערב חג המולד

25.12.2015 / 20:55

מכלית שפרקה גז בוטאן עלתה באש וגרמה לפיצוץ ענק במפעל בשעה שצרכנים הגיעו למלא מכלי דלק לקראת החג. עיתונאי מקומי דיווח כי ראה כמאה גופות באזור הפיצוץ שבמדינת המחוז אנאמברה, אך הנשיא מסר הודעה מעורפלת על עשרות שנהרגו

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

עשרות בני אדם נהרגו אתמול (חמישי) בפיצוץ במפעל גז בדרום ניגריה – כך נמסר מלשכת נשיאות המדינה. עיתונאי שהיה במקום מסר כי חזה במאה גופות שרועות במקום. הפיצוץ אירע כשמכלית שפרקה גז בוטאן במתקן בעיר נווי שבמדינת המחוז אנאמברה, בעוד קהל לקוחות התאסף במקום כדי למלא מכלי דלק לקראת ערב חג המולד.

הנשיא מוחמדו בוהארי אמר כי "עשרות בני אדם" שרק חיכו לחגיגות הכריסטמס נהרגו מבלי לומר מניין הרוגים רשמי. דיוויד אונווצ'קווה, עיתונאי מקומי שהיה בזירה, אמר: "ראיתי כמאה גופות מפויחות". רוב ההרוגים היו לקוחות המפעל שהתגוררו בסביבתו, הוסיף.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
מנהיג ארגון מורדים חוסל בתקיפה אווירית בפאתי דמשק
לראשונה זה עשור: ראש ממשלת הודו נפגש עם מקבילו בפקיסטן
ארדואן הבחין באדם עומד להתאבד - ושכנע אותו לא לקפוץ. צפו

עשרות בני אדם נהרגו בפיצוץ במפעל גז בדרום ניגריה. רויטרס
בבניין היו עובדים של המפעל ואנשים שבאו לקנות גז. זירת הפיצוץ, אתמול/רויטרס

קרל אופוניה, עיתונאי מקומי אחר, אמר כי המשאית התפוצצה בזמן פריקת הגז והדבר הוביל לפיצוץ גדול יותר שגבה את חייהם של הנמצאים במקום. "כל כך הרבה בני אדם היו בבניין, עובדים של המפעל, ואנשים שבאו לקנות גז", אמר. "אישה וילד בבניין סמוך מתו גם הם בפיצוץ". רבים אחרים שסבלו מכוויות טופלו בבתי חולים בקרבת המפעל.

"ראיתי להבות אבל לא ידעתי מה קורה, התחלתי לרוץ ואז שמעתי פיצוץ", סיפרה אשתו של מנהל אתר בנייה סמוך לערוץ טלוויזיה מקומי, "טלוויז'ן קונטיננטל". "גם בזמן שרצתי, האש אחזה בי בכל מקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עשרות בני אדם נהרגו בפיצוץ במפעל גז בדרום ניגריה. רויטרס
זירת הפיצוץ, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully