וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אותרה רשימת החייבים לאחים מוסלי? סנגורם: "אלו מוזמנים לחתונה"

24.12.2015 / 19:07

חוקרי ימ"ר מחוז תל אביב, שפשטו על דירתם של אחים שנעצרו אתמול בחשד ששימשו גובי חוב עבור הארגון, שבו עם מאות צ'קים ורשימות ארוכות של שמות ומספרים. בין השאר, טען סנגורם של השניים כי "אלה מסמכים שקשורים לעסקיו של אביהם"

ספק 500

(תיעוד בלעדי של מעצרם של מאבטחי מוסלי בשבוע שעבר)

מאות צ'קים ורשימות ארוכות של שמות ומספרים – זה מה שמצאה השבוע היחידה המרכזית במחוז תל אביב במשטרה בבתיהם של האחים שון ודין קסנטיני, אשר נעצרו אתמול בחשד ששימשו כגובי החוב בארגון של האחים יוסי ואלי מוסלי. הבלשים, שביצעו חיפוש בדירת השניים בעקבות מידע על כך שבמקום מאוחסן נשק, דיווחו כי אכן איתרו במקום אמצעי לחימה ורשימות ארוכות, אשר על פי החשד מכילות את שמות בעלי החוב לארגון.

סנגורם של האחים, עו"ד אבי איצקוביץ, הכחיש את הדיווח וטען כי הרשימות מכילות שמות של אורחים וכספים שהתקבלו בחתונה, כמו גם מסמכים הקשורים לעסקיו של אביהם. "מטיחים בחשודים עבירה כללית והם לא יודעים במה מדובר. כנראה שנתפסו פריטים מסוימים, ולפיהם חושבים שיש סחיטה ואיומים", הסביר.

ואולם, השופט ירון גת מבית המשפט השלום בתל אביב לא השתכנע, האריך את מעצר האחים בשלושה ימים וגרס כי החשד המיוחס להם הינו סביר. לדיון שנערך בעניינם של האחים באולם המעצרים הגיעו עשרות מאנשי ארגון הפשיעה שבראשו עומד העבריין אלי מוסלי.

לקריאה נוספת:
אקדח טייזר וגז פלפל: צפו במעצרם של 3 מאנשיו של אלי מוסלי
שם נרדף לכסף: העבריין שהצליח לחדור למשטרה?
הבסטיונרים מהשוק שהפכו לארגון הפשע העשיר והמאיים בגוש דן

ראש ארגון הפשע אלי מוסלי, בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. דוד קורן
מראשי הארגון, אלי מוסלי, בדיון בהארכת מעצרו בחודש ספטמבר/דוד קורן

בשבוע שעבר עצרה משטרת מרחב ירקון שני מאבטחים של מוסלי, ראש ארגון הפשע החזק בגוש דן, ושל הבכיר בארגון עמי בוסי, לאחר שהחנו את כלי הרכב שלהם שלא כחוק מול ביתו של העבריין ברמת אביב.

בתיעוד האירוע, שהגיע לידי עו"ד פיני פישלר, ניתן לראות כי מה שהיה יכול להסתיים לכל היותר בדוח חניה, הפך לאירוע שבמהלכו השתמשו השוטרים באקדח טייזר ובגז פלפל. זאת, לאחר ששני החשודים סירבו להזהות והתעמתו עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully