וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח בפיגוע בי-ם יובא למנוחות: 5 דברים שאתם צריכים לדעת היום

הלווייתו של עופר בן ארי תיערך הצהריים בבירה, כתב אישום יוגש נגד פלסטיני בגין תקיפה לאומנית באתר בניה במודיעין, בנצרת יצעדו אלפים בתהלוכת חג המולד המסורתית, ועוד שני דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

הלוויתו של הנרצח בפיגוע הדקירה בירושלים

עופר בן ארי, הרוג מפיגוע הדקירה בשער יפו, ירושלים. דצמבר 2015. באדיבות המשפחה
נורה למוות מאש לוחמות מג"ב בזירה. עופר בן ארי/באדיבות המשפחה

אתם צריכים לדעת שהיום בצהריים יובא למנוחות עופר בן ארי, שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בשער יפו שבירושלים. בן ארי, תושב העיר בן 46, נשוי ואב לשתי בנות, הגיע לבית החולים שערי צדק במצב אנוש לאחר שנפגע מאש שוטרות מג"ב שירו לעבר המחבלים. הוא פונה מזירת הפיגוע על ידי צוות מד"א והוכנס לחדר הניתוחים, תוך שהרופאים נאבקים על חייו. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. אמש הובא למנוחות הרוג נוסף בפיגוע, ראובן בירמאכר, אב לשבעה בן 45 מהיישוב קריית יערים שליד הבירה. בירמאכר נפצע מדקירות בחלקים שונים בגופו ומת בבית החולים הדסה עין כרם לאחר מאמצי החייאה ממושכים.

נצרת צועדת לכבוד חג המולד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהלוכת חג המולד בנצרת, 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים התהלוכה המסורתית ה-33 לרגל חג המולד בנצרת. בתהלוכה ישתתפו כ-2,000 צועדים מקבוצות הצופים של העיר, בתי הספר, המקהלות, המועדונים והמוסדות הקהילתיים. כולם יתלבשו בתלבושות מיוחדות של "הכריסמס", לצד רכבים רבים המקושטים בסמלי החג השונים. עוד ישתתפו בתהלוכה דמויות של סנטה קלאוס שיחלקו לילדים ממתקים של החג. התהלוכה תעבור ברחוב הראשי של העיר (פאלוס השישי) ומשם תמשיך עד אזור הכנסיות ברחוב קאזא-נובא ותסתיים בנאומים, הפרחת בלונים וזיקוקים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פועל בנייה מואשם בתקיפה על רקע לאומי

"נכנס למשרד עם מוט ברזל והיכה את המהנדס בראש". מאצ'י הוף
"חשב את העובד הערבי ליהודי בשל צבע עורו". זירת הפיגוע/מאצ'י הוף

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד איסמעיל מוסא מוחמד אל-חדידי, פלסטיני בן 39 מבית לקיא, בגין תקיפה של מנהל עבודה באתר בנייה במודיעין, וכן תקיפת עובד באתר בנייה סמוך. בתחילה לא היה ברור אם מדובר בפיגוע או בתקיפה על רקע סכסוך עבודה, משום שאחד הפצועים הוא ערבי, אלא שלאחר מכן התברר כי חלה "טעות בזיהוי", ועדי ראייה במקום טענו כי אל-חדידי היכה בעובד הערבי עם לום משום שראה בו יהודי, בשל צבע עורו הבהיר ועיניו הכחולות.

דוח המועצה לשלום הילד יוגש לנשיא ריבלין

ילדים עניים. Zurijeta, ShutterStock
בשנה שעברה - חצי מיליון ילדים היו מוכרים לרשויות הרווחה/ShutterStock, Zurijeta

אתם צריכים לדעת שהיום יתפרסם הדוח השנתי "ילדים בישראל" של המועצה הלאומית לשלום הילד. הדוח, המציג תמונת מצב מקיפה במגוון תחומים על מצבם של ילדי ישראל, יימסר לנשיא המדינה ראובן ריבלין על ידי מנכ"ל המועצה, ד"ר יצחק קדמן, בטקס שיתקיים בבית הנשיא. מהדוח שפורסם בשנה שעברה עולה כי בשנת 2013 דווח על 49,744 מקרי התעללות, 31% מהדיווחים היו בגין התעללות פיזית, 24.1% היו בשל הזנחה, 11.9% היו עקב פגיעה מינית ו-11.3% מהדיווחים היו על רקע פגיעה נפשית. באותה שנה היו מוכרים לשירותי הרווחה 441,167 ילדים, המהווים 17% מכלל הילדים בישראל.

כדורסל: חמישה משחקים לרבע הגמר

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
המשחק המרכזי. ג'וש דאנקן מהפועל ירושלים/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהיום יימשך שלב שמינית גמר גביע המדינה, עם חמישה משחקים נוספים שישלימו את תמונת העולות לרבע הגמר. במשחק המרכזי תארח הפועל ירושלים את מכבי חיפה בארנה, ועוד קודם לכן תגיע מכבי אשדוד למשחק מול הפועל כפר סבא, מכבי קריית גת תתארח אצל הפועל תל אביב, הפועל מגדל העמק תחכה להפועל נס ציונה, והפועל רמת גן/ גבעתיים תארח את מכבי הוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully