וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

כתב אישום יוגש נגד "ד"ר קנאביס" ונשיא אוקראינה מגיע לביקור בישראל. רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

כתב אישום נגד "ד"ר קנאביס"

ד"ר אברהם דותן, רופא בכיר החשוד שנתן המלצות לקנאביס תמורת שוחד, בימ"ש השלום בראשון לציון, 9 בנובמבר 2015. מגד גוזני
ד"ר אברהם דותן בבית משפט השלום בראשון לציון/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש כתב אישום נגד ד"ר אברהם דותן, מנהל מחלקה בבית החולים וולפסון בחולון, החשוד שסיפק המלצות למתן קנאביס רפואי תמורת שוחד, בגין לקיחת שוחד, אספקת סם, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות מס. ד"ר דותן חשוד כי עמד במרכז רשת שסיפקה את ההמלצות, אשר הוגשו ליחידת הקנאביס הרפואי (יק"ר) במשרד הבריאות תמורת אלפי שקלים ללקוח. הוא נעצר בחודש שעבר יחד עם עשרות חשודים במעורבות בהפעלת הרשת. החשד הוא כי שימשו כמתווכים שפעלו לצדו ושידכו בינו לבין הלקוחות. מנהל ובעל מרפאת "שלומות", מרפאת הכאב שהעסיקה את ד"ר דותן, עו"ד מאיר סחוויסחורדר, אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי מטרת כל הפרשה היא לפגוע בנושא הקנאביס הרפואי.

בלי סיגריות במוסדות החינוך

אילוסטרציות בני נוער מעשנים. ShutterStock
אילוסטרציות בני נוער מעשנים/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בתוספת לחוק למניעת העישון במקומות ציבוריים. מטרת התיקון המוצע היא לאסור את העישון בכל מקום בתחומי מוסד החינוך, לרבות בחצר המוסד, ולבטל את האפשרות להקצאת חדר עישון בחדרי הנהלה וחדרי סגל של מוסדות חינוך וכן לאסור עישון בטווח של עשרה מטרים משער המוסד. בדברי ההסבר לתיקון נכתב כי מרבית המכורים לעישון החלו לעשן לפני גיל 18 ולפי סקרים של צה"ל, הגיל המסוכן ביותר להתחלת העישון הוא סביב גיל 17, כשגיל התחלת העישון הממוצע בקרב בנים הוא 15.6 ובקרב בנות 16.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נשיא אוקראינה מבקר בישראל

נשיא אוקראינה פטרו פורושנקו במהלך כינוס של מועצת הביטחון של אוקראינה, 04 בנובמבר 2014. רויטרס
פורושנקו/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום יבקר בארץ נשיא אוקראינה, פטרו פורושנקו. המיליארדר בן ה-48 ורעייתו מרינה יתקבלו בטקס ממלכתי בבית הנשיא בירושלים, ובמהלכו יושמעו המנוני שתי המדינות. בסיום הסקירה יישאו הנשיאים הצהרות משותפות, ולאחר מכן ימשיכו לפגישת עבודה מדינית. פורושנקו, שעשה את הונו בתעשיית השוקולד, הוא הנשיא החמישי של אוקראינה מאז שקיבלה את עצמאותה מברית המועצות ב-1991, והראשון שזכה בבחירות עם יותר מ-50% מקולות הבוחרים.

26 שנה לפתיחת שער ברנדנבורג מחדש

נשיא המדינה צועד בשער ברנדנבורג עם ראש עיריית ברלין מיכאל מולר, ברלין, מאי 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה צועד בשער ברנדנבורג עם ראש עיריית ברלין מיכאל מולר, ברלין, מאי 2015/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 26 שנה, ב-22 בדצמבר 1989, נפתח מחדש שער ברנדנבורג בברלין, לאחר 30 שנה שבהן היה סגור למעבר. מאז בניית חומת ברלין ב-1961 ועד פתיחתו מחדש היה השער, הממוקם בצידה המזרחי של ברלין, אחד משמונת מעברי הגבול בין מזרח למערב גרמניה. ב-9 בנובמבר 1989, 28 שנים לאחר בנייתה, נפלה חומת ברלין וב-22 בדצמבר, כחודש וחצי לאחר נפילתה, נפתח השער מחדש. ב-21 בדצמבר 2000, בעלות של קרוב לשלושה מיליון דולרים, השער שופץ ושומר.

הסיבוב השביעי בגביע המדינה בכדורגל

שחקני בני לוד חוגגים. ניב אהרונסון
שחקני בני לוד ואחי נצרת בחודש מאי/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום ייצא לדרך סיבוב ז' בגביע המדינה בכדורגל. בסיבוב השביעי של המפעל מצטרפות נציגות הליגה הלאומית, שינסו להמשיך לשלב הבא שם ישחקו גם נציגות ליגת העל. שלושת המשחקים המרכזיים הערב יהיו על טהרת הליגה הלאומית - הפועל ירושלים תארח את הפועל ראשון לציון, בני לוד תפגוש את אחי נצרת, ובית"ר רמלה תל אביב תחכה להפועל פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully