וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 21.12.15

בהעדר פתרונות ואכיפה מספקת בוחרים חקלאים רבים לשרוף את הפסולת החקלאית ולזהם את הסביבה,כיצד הפך מלון באשקלון לאכסניה לפועלים זרים ? האם במגזר הבדואי מודעים ונהנים מסל טיפולי שיניים בחינם? ופסטיבל דוקאביב ייפתח מחר בירוחם ויעסוק בנושאי חברה וזהות

מערכת וואלה!

אחת הסוגיות עמן צריכים החקלאים להתמודד היא פינוי הפסולת שנשארת בשטח כמו גזם ושאריות פלסטיק. אלא שהפינוי כרוך בהוצאות רבות וחקלאים רבים בוחרים פשוט לשרוף את הגזם . זה כמובן מנוגד לחוק וגם גורם למטרדי עשן וריח. התופעה הזו הפכה לשגרה במועצה האזורית אשכול בהעדר פתרונות ראויים.

מלון גני דן באשקלון נסגר לפני שנה וחצי לטובת עבודות שדרוג. אלא שלתושבים ולעירייה התברר לאחרונה כי הוא משמש כאכסניה למאות פועלים סינים. העירייה מתריעה כי תסגור את המקום אם לא ישוב לפעול במתכונתו הקודמת ויסייע לפיתוח התיירות בעיר

הכנסת טיפולי השיניים לילדים עד גיל 12 לסל הבריאות נועדה לסייע בין היתר לבני המעמד הסוציואקונומי הנמוך שהתקשו לממן את הטיפולים. משפחות רבות במגזר הבדואי נעזרות בסיוע הזה אבל לטענת רופאי השיניים המודעות עדיין אינה גדולה.

העיסוק בזהות ובפרט בזהות המזרחית עומד במרכזו של פסטיבל דוקאביב נגב שייפתח מחר בירוחם. במסגרת שלושת ימי הפסטיבל יתקיימו הקרנות של סרטים מהארץ והעולם ומפגשים עם יוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully