וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סירחון פוליטי": ההפגנות נגד מתווה הגז המשיכו גם השבוע

19.12.2015 / 21:13

על אף שראש הממשלה חתם על המתווה, במטה מאבק הגז הוחלט להמשיך ולהפגין נגדו בכמה מוקדים ברחבי הארץ. בנתניה הפגינו מול בית יצחק תשובה. "המתווה הוא הקומבינה הגדולה בתולדותינו"

צילום: מטה מחאת הגז, עריכה: טל רזניק

למרות החתימה על מתווה הגז והפעלת סעיף 52 בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו – גם הערב (שבת) המשיכו ההפגנות נגד המתווה בכמה מוקדים ברחבי הארץ.עשרות הפגינו בנתניה, באילת ולראשונה גם בראש העין. במסגרת ההפגנה בנתניה, צעדו המפגינים לעבר ביתו של איש העסקים יצחק תשובה ומחו מולו. במהלך הפגנה זו, נעצרה אחת המשתתפות על ידי המשטרה ונחקרה בחשד שהפרה את הסדר הציבורי והפרה את תנאי הרישיון שניתן לאירוע.

ממטה מאבק הגז נמסר: "מאבק הגז נמשך בכל החזיתות: הציבורית, המשפטית וברחובות, ובכל מזג אוויר. טייקון הגז יצחק תשובה, שמתווה מונופול הגז העלה אל מעל החוק, הוא מי ששרי הממשלה הזאת והבאה עולים אליו לרגל, למרות עבירת ההסדר הכובל הפלילית שביצעו חברות מונופול הגז. נגיע אל בית תשובה כשאנו עוטים מסיכות של שרי הממשלה השותפים בשוד הגז".

עוד בוואלה! NEWS:
העליון: על המדינה להשיב תוך 4 שעות לעתירת אחד מחשודי דומא
69 אנשי המחתרת הכורדית נהרגו בלחימה מול הצבא בטורקיה
3,000 בהפגנת שמאל בתל אביב: "השלטון מסית במקום להציע פתרונות"

הפגנה נגד מתווה הגז בנתניה מול ביתו של יצחק תשובה. 19 בדצמבר 2015.. מטה מחאת הגז, מערכת וואלה! NEWS
מפגינים מול ביתו של תשובה בנתניה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, מטה מחאת הגז

מור גלבוע, מנכ"ל מגמה ירוקה, התייחס לחתימה על המתווה השבוע ולסיבה להמשך המחאה. לדברי גלבוע, "החתימה על מתווה הגז תישאר ככתם שחור על ממשלת נתניהו והכנסת ה-20. אין שום הצדקה בטחונית או כלכלית שתצדיק את ההחלטה הזאת, בוודאי שלא לאור ההמלצה של ועדת הכלכלה שדחתה מכל את השימוש בסעיף 52 כדי להכשיר את העוול הסביבתי, חברתי, כלכלי והביטחוני הזה".

"אנחנו יכולים לדמיין היום עשרות מיליוני זוגות עיניים של אזרחים ישראלים שיחיו כאן בעתיד, שתמהים כיצד הפקירה מדינת ישראל את הדורות הבאים לטובת אינטרסים קצרי טווח של קומץ טייקונים ובני בריתו של ראש הממשלה נתניהו", הוסיף גלבוע. "ייצוא פרוע, מחירים מופקעים לשוק המקומי ופגיעה בביטחון האנרגטי שלנו זה מה שאנחנו מקבלים מהמתווה הסהרורי של נתניהו. הציבור בישראל מריח את הסירחון הפוליטי הזה ויודע שהיום נסגרה הקומבינה הגדולה ביותר בתולדות המקום הזה".

בשבוע שעבר התקיימו הפגנות נגד המתווה בירושלים, חיפה, אשדוד, רחובות, קיסריה ולראשונה גם באילת. בתל אביב, שהייתה המוקד העיקרי של ההגנות ברוב השבועות האחרונים, לא התקיימה הפגנה בשבוע שעבר וגם לא מתקיימת הפגנה הערב. לטענת המארגנים, כך הוחלט "כדי לתת במה למקומות מחוץ לתל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הפגנה נגד מתווה הגז בנתניה מול ביתו של יצחק תשובה. 19 בדצמבר 2015.. מטה מחאת הגז, מערכת וואלה! NEWS
מול בית תשובה בנתניה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, מטה מחאת הגז
הפגנה נגד מתווה הגז באילת. 19 בדצמבר 2015. מטה מחאת הגז, מערכת וואלה! NEWS
אילת, הערב/מערכת וואלה! NEWS, מטה מחאת הגז
הפגנה נגד מתווה הגז באילת. 19 בדצמבר 2015. מטה מחאת הגז, מערכת וואלה! NEWS
אילת, הערב/מערכת וואלה! NEWS, מטה מחאת הגז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully