וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלעדי: חילוץ הנערות שהציתו מעון לחוסות ליד ירושלים

19.12.2015 / 10:45

שמונה נערות השוהות במעון "מסילה" חשודות שהציתו את המקום והתבצרו בתוכו תוך איומים על הצוות. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים כוחות ההצלה פושטים על המקום ומוציאים מהמעון את הנערות ואנשי הסגל ללא פגע

צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים

שמונה נערות בנות 15 עד 17, המוחזקות בצו בית משפט במעון "מסילה" לנערות במושב אורה שבאזור ירושלים, חשודות שהציתו אתמול (שישי) את מתחם המעון. על פי החשד, הן התבצרו בחדר שהוצת כשהן אוחזות בסכינים ומאיימות על אנשי הצוות ששהו במקום. שמונה הנערות חולצו מהמקום על ידי מכבי האש ללא פגע, ועמן כמה אנשי סגל, שפונו ונזקקו לטיפול עקב שאיפת עשן. תיעוד פעולת החילוץ הגיע לידי וואלה! NEWS ומתפרסם לראשונה.

מחקירה ראשונית של השריפה שמבוצעת על ידי ראש מדור חקירות מכבי האש ירושלים, טפסר משנה שמואל תורג'מן, עולה כי מקור השריפה הוא הצתה מכוונת. מפקד צוות הכיבוי שנכנס למבנה הבוער, סמל עומרי אברהם, סיפר: "הגענו למקום, בכוח של ארבעה צוותי כיבוי ומנוף גבהים. עם כניסתנו, הבחנו בעשן רב היוצא מהבניין, וכן נמסר לנו מסגל המעון כי יש בנות המתבצרות עם נשק קר בתוך אחד החדרים. בנוסף נאמר לנו שהבנות הציתו את החדר שלהן".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אקדח טייזר וגז פלפל: צפו במעצרם של 3 מאנשיו של אלי מוסלי
דירת מסתור ומטען במנוע: המתנקש של דומרני חושף את תכנית הרצח
רוכב אופנוע כבן 50 נהרג בהתנגשות עם כלי רכב פרטי בבאר שבע

שריפה במעון "מסילה" במושב אורה שליד ירושלים. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
החדר השרוף במעון "מסילה"/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

"נכנסנו מיד למבנה בליווי של כוח משטרה, פרצנו לחדר הנעול והתחלנו בפעולות הכיבוי וחילוץ של הבנות שהיו לכודות בעשן שהצטבר בחדר", הוסיף אברהם. "תוך כדי שפילסתי את דרכי דרך העשן שהצטבר במקום, ראיתי בפינת החדר את אחת הבנות כשהיא מחזיקה סכין. שכנעתי אותה לזרוק את הסכין ופיניתי אותה באופן מידי מהחדר הבוער". לאחר פינוי הנערה הראשונה, השתלטו שוטרי משטרת ירושלים שהגיעו למקום על שאר המתבצרות ופינו אותן בסיוע לוחמי כיבוי האש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שריפה במעון "מסילה" במושב אורה ליד ירושלים. כב"ה ירושלים, דוברות כב"ה
כוחות ההצלה רגע לפני רגעי החילוץ/דוברות כב"ה, כב"ה ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully