וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותם חי ומחייך": הורי התינוק שנפצע קשה בפיגוע בבירה הודו לציבור

18.12.2015 / 15:40

יעל ובנימין סטבון, הוריו של יותם בן השנה ושלושה חודשים שנפצע קשה בפיגוע דריסה ליד גשר המיתרים, ביקשו להמשיך ולהתפלל לשלומו. "אנחנו מלאי אמונה שבקרוב נחזור לחיינו". עם זאת, דרשו לכבד את פרטיותם ולהימנע מהפצת שמועות על מצבו

צילום: מצב ביטחוני גלובלי - יצי ביוד, אלי ויזל, חטיבת דובר המשטרה, אודי קורן - חדשות אונליין, רוני כנפו, דוברות מד"א, רויטרס, עריכה: מתן חדד, גדי וינסטוק

הוריו של התינוק בן השנה ושלושה חודשים שנפצע השבוע קשה בפיגוע הדריסה בירושלים ביקשו היום (שישי) להודות לציבור על תפילותיהם למען בנם. "אנו רוצים להודות לכל מי שחיזק, התפלל ולקח על עצמו מעשים טובים", אמרו יעל ובנימין סטבון, הוריו של יותם. "זה חשוב לנו ומרגש אותנו מאוד", הוסיפו. "עם ישראל הוא עם אדיר. יהודים מכל העולם מתפללים יחד איתנו ואנחנו מרגישים את זה, וזה נותן לנו וליותם המון כוח".

יותם אושפז תחילה בבית החולים שערי צדק בעיר, ולאחר הידרדרות במצבו הועבר לבית החולים הדסה עין כרם. הוריו ביקשו מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואה שלמה של בנם. "מבקשים להדליק נרות שבת לרפואתו, יותם שמואל בן יעל".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בכיר פלסטיני: חמאס מנסה להוציא לפועל פיגועי התאבדות בישראל
משפחתו של אורון שאול: יש לשנות את הסטטוס שלו מחלל לנעדר
החשודים בהצתה בדומא: "מענים אותנו"; שב"כ: "זו הכפשה"

יותם סטבון שנפצע קשה בפיגוע דריסה בירושלים. באדיבות המשפחה, ספק 500
יותם סטבון/ספק 500, באדיבות המשפחה

עם זאת, בהודעה שהעבירו ההורים, הם ביקשו להמשיך ולכבד את פרטיותם ולהימנע מהפצת שמועות על מצבו הרפואי של בנם הקטן. "חשוב לנו להבהיר, התפרסמו תמונות שקריות ושמועות על מצבו של יותם. אנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בנושא זה. יותם חי, הוא מחייך וזה אור גדול בשבילנו. אנחנו מלאי אמונה שבקרוב נחזור לחיינו ולבריאות איתנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת הפיגוע סמוך לגשר המיתרים, ירושלים. 14 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
אותר גרזן במכונית. זירת הפיגוע/נועם מושקוביץ

בפיגוע שאירע ביום שני האחרון בסמוך לגשר המיתרים שבכניסה לירושלים נפצעו 14 בני אדם. מחבל תושב מזרח העיר שנהג במכונית פרטית פגע בעוצמה באזרחים שעמדו בתחנת אוטובוס. מהמשטרה נמסר כי המחבל - עבד אל-מחסן חסונה, בן 21 מבית חנינא - הגיע מכיוון שדרות רבין לעבר התחנה שמתחת לגשר המיתרים בשדרות הרצל, עלה על המדרכה ודרס את האזרחים שהמתינו. איש כוחות ביטחון, מאבטח ואזרח שהבחינו במתרחש ירו למוות במחבל בטרם הספיק לצאת מכלי הרכב. מאוחר יותר אותר גרזן במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully