וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב או שקר? הפרה שמתנקמת באוטובוס שדרס את בנה

18.12.2015 / 8:15

סרטון מרגש עד דמעות מציג פרה שחוסמת אוטובוס נוסע בהודו - אחרי שהוא פגע בטעות בבנה והרג אותו. מה שלא יאמן בכל הסיפור הזה הוא שהתקרית הטרגית קרתה לפני 4 שנים - ומאז היא לא שוכחת ומסרבת להניח לאוטובוס להמשיך בדרכו. יש מי שמטיל ספק באמינות הסיפור

פייסבוק

הסיפור הבא ישאיר אתכם פעורי פה: פרה מסירסי, הודו, איבדה את בנה בתאונת אוטובוס לפני 4 שנים - ומאז חוזרת מדי יום ביומו למקום בו נהרג וחוסמת בגופה את האוטובוס שפגע בו. אם לא הערכתן אותן עד היום - אולי הגיע הזמן.

אמינות סיפורה הטרגי של הפרה עומדת בספק, ומעורר סערה ברשת. התיעוד שלה מנסה לחסום את האוטובוס שלכאורה פגע והרג את בנה פורסם בפייסבוק וזכה בפחות משבוע ל-3 וחצי מיליון צפיות וליותר מ-60 אלף שיתופים. על פי חדשות PublicTV, מאז אותו יום נורא בו איבדה את בנה, היא מגיעה לאותו מקום, נעמדת בצידי הכביש ומחכה שהאוטובוס שפגע בבנה יגיע. כשהוא מגיע, היא חוסמת אותו בגופה וממשיכה לעקוב אחריו עד שנהג האוטובוס מצליח לחמוק ממנה.

פרה חוסמת אוטובוס. צילום מסך
הפרה חוזרת מדי יום למקום בו בנה נהרג וחוסמת את האוטובוס שפגע בו/צילום מסך

על פי PublicTV, הנהג מספר שהוא נאלץ אפילו לצבוע את האוטובוס שלו כדי שהפרה לא תזהה שמדובר ברכב שהרג את בנה - אך גם זה לא עזר לו. באופן די מפתיע, היא ממתינה עד שהאוטובוס יגיע ולא עוצרת או חוסמת שום רכב אחר שעובר במקום.

על פי האתר להצלת חיות המשק Edgar's Mission Rescue, מדובר בהתנהגות מאוד טיפוסית של הפרה, הידועה באינסטינקט האימהי העמוק שלה. קחו לדוגמא את הפרה קלאראבל בת ה-8, שהסתירה את התינוק שלה ביער מהפחד שיקחו לה אותו. מומחית התנהגות בעלי החיים, ד"ר טמפל גרנדין, מספרת שקלאראבל הסתובבה ברפת כאילו מעולם לא היה לה תינוק. לטענתה, הפרות ברפת בו ביצעה את מחקרה זוכרות היטב את הרכב אליו מובלים ילדיהם זמן קצר אחרי לידתם - ומגיבות בזעם כשהוא מגיע. לטענתה של טמפל, הזיכרון של הפרה דומה לזה של הפיל - היא לא שוכחת, וזו הסיבה שקלאראבל הסתירה את תינוקה ביער כדי להגן עליו מאותו רכב שבא לאסוף אותו.

עוד באותו נושא

ניסוי הזוי: חיברו בלונים לפרות כדי למדוד את כמות הנפיחות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפרה יש זכרון של פיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון של האם השכולה עורר הרבה הזדהות בפייסבוק, אך כמו בכל פוסט ויראלי - גם כאן היו כמה שלא השתכנעו מהסיפור. "מישהו המציא את הסיפור הזה. זו בסה"כ פרה שהלכה באזור. זה לא קורה כל יום. תתבגרו כבר ותפסיקו לחשוב שפרה היא אלוהים". אחר הוסיף: "כך טיפשות מתפשטת ברשת. שמים סרטון עם סיפור עצוב בפייסבוק והנה לכם נוסחה מנצחת לפוסט ויראלי. אתם צוחקים עליי? אף אחד לא העז לבדוק אפילו אם זו פרה או שור. זה שור והוא עצר את האוטובוס כי בא לו. זה מה ששור עושה. לא שמעתם פעם את הביטוי 'עקשן כמו שור?'".

מה אתכם? מאמינים לסיפור?

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully