וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: כך הגיבה הילדה כשהבינה שהיא אוכלת בעלי חיים

8.7.2015 / 10:11

אינדי-רוז בת החמש הזדעזעה לגלות שארוחות הערב שלה מכילות פרות ותרנגולות, והחלה לבכות מעל הצלחת. "אבל אבא, אני לא רוצה שיחתכו את החיות"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

סרטון חדש וכובש מוכיח שוב שלילדים יש חמלה שמבוגרים איבדו כבר מזמן. אינדי-רוז היא היא ילדה בת חמש מדבלין, אירלנד. היא גילתה, כמו ילדים רבים בני גילה, שהבשר שהיא אוכלת עשוי מבעלי חיים - כמו תרנגולות, פרות וחזירים. כשהיא מבינה את זה אינדי הקטנה מתחילה להתייפח, ושואלת את בן הזוג של אמה מי אחראי לגורלם של בעלי החיים.

"אני ממש לא רוצה לאכול בעלי חיים, הם כל כך נחמדים. למה בני האדם חותכים אותם לחתיכות קטנות? אני לא רוצה שיחתכו אותם" היא אומרת לבן הזוג של אמה, שמשוחח איתה על הנושא ואומר לה שבשר זה טעים. "אני לא רוצה לאכול סוס", ממשיכה אינדי הקטנה, שלא מתרצה כשמסבירים לה שהיא מעולם לא אכלה אחד כזה.

"חזירים הם נחמדים, וכך גם תרנגולות ופרות", אומרת הילדה הבוכיה. הסרטון צבר יותר מ-9 מיליון צפיות בפייסבוק, והותיר את ניקול, אמה של אינדי, המומה. "תמיד הייתה לה חמלה מיוחדת כלפי בעלי חיים, והיא הייתה אוסרת עלי להרוג יתושים או עכבישים בבית. מאז צילום הסרטון עברו שלושה חודשים, ואינדי הפסיקה לאכול בשר. היא לא מבינה למה אנשים אחרים אוכלים בשר, ואנחנו מסבירים לה שגם זה בסדר. היא קיבלה החלטה, וכעת היא צריכה ללמוד לכבד החלטות של אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully