וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בהזמנת תקיפת הווטרינר: רופא אחר המסוכסך עמו

17.12.2015 / 16:30

לפני שבוע הותר לפרסום כי פעילי זכויות אדם חשודים כי תקפו וטרינר בבית שמש משום שביצע ניסויים בבעלי חיים במסגרת תפקידו. כעת מתברר כי מזמין התקיפה הוא וטרינר המצוי בריב עסקי עמו. מעצר הווטרינר החשוד הוארך בחמישה ימים

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

(מעצר החשודים בתקיפת הווטרינר, בשבוע שעבר)

חוקרי ימ"ר ירושלים עצרו בשבוע האחרון וטרינר בעל קליניקה פרטית מאזור ירושלים בחשד שהזמין תקיפת וטרינר אחר בבית שמש לפני כשלושה שבועות. התקיפה נחשדה בתחילת החודש כפשע שנעשה על רקע אידאולוגי בידי קבוצה של פעילים למען זכויות בעלי חיים שהתנגדו לניסויים שבהם תמך הווטרינר. היום (חמישי) הוארך מעצרו של הווטרינר בן ה-50 החשוד כי הזמין תמורת תשלום על רקע יריבות עסקית.

על פי החשד, ביום רביעי בלילה לפני כחודש, התקשר אדם לווטרינר, קורבן התקיפה, דיווח לו על אודות כלב פצוע במגרש הכדורגל הישן בבית שמש וביקש ממנו להגיע ולטפל בו. הווטרינר הגיע מיד למקום, שם פגש בגבר שביקש ממנו להתלוות אליו אל מגרש הכדורגל במטרה להראות לו את הכלב הפצוע.

במגרש הכדורגל המתינו רעולי פנים שתקפו את הווטרינר תוך שימוש באלימות קשה, פצעו אותו וגרמו לו לשברים בצלעות, ביד, בפנים ונמלטו. הקורבן הצליח להזעיק עזרה והוא פונה לטיפול בבית חולים, שם אושפז למעלה משבוע.

לקריאה נוספת:
המחבלים עלו על הסעת תלמידים - וירדו לאחר שנבהלו מצעקות הנהג
גבר זוכה מתקיפת חברו לשעבר בבית עלמין - כי שם משפחתו כהן

הארכת מעצר לפעיל טבעוני החשוד בהכאת ווטרינר שביצע ניסויים בחיות, בימ"ש השלום ירושלים. יואב דודקביץ'
אחד החשודים שנעצרו/יואב דודקביץ'

במהלך תקיפתו, יצרו התוקפים מצג לפיו מדובר בתקיפה על רקע ניסויים בבעלי חיים. הם קראו לעברו קריאות כמו "רוצח קופים" ואף הותירו בזירת האירוע מנשרים של "אנונימוס בעלי חיים". המשטרה פתחה בחקירה ובשל חומרת האירוע הטיל מפקד המחוז את חקירת האירוע על היחידה המרכזית.

במהלך החקירה נעצרו שישה חשודים בתקיפה, בהם גם אדם שניסה לצאת מהארץ ונעצר בנמל התעופה בן גוריון. מהחקירה עלה חשד כי מדובר בתקיפה שהוזמנה בעבור כסף ובשלב זה החלה החקירה להתמקד בניסיון להגיע למניע ולמזמין התקיפה.

השוטרים הגיעו בסופו של דבר לחשוד נוסף, וטרינר באזור מטה יהודה. המשטרה סברה כי הוא מצוי ביריבות עסקית עם הקורבן, שפתיחת מרפאתו הווטרינרית לפני כשנתיים פגעה לכאורה בהכנסות החשוד. עם זאת עדיין נבחן גם ההקשר לניסויים בבעלי חיים.

"המעשים המיוחסים לחשוד מקימים מסוכנות רבה"

אתמול הגיעו השוטרים לביתו של החשוד לשם מעצרו וערכו חיפוש בביתו. החשוד שהיה עם בנו מחוץ לביתו, ניסה להימלט מהם לתוך המבנה ועלה חשד כי ינסה להעלים ראיות. בתום מאבק בדירה השתלטו השוטרים עליו ועל בנו, שתקף אותם תוך שימוש בגז מדמיע, ועצרו את השניים.

בדרכו לחקירה טען החשוד כי הוא לא חש בטוב ופונה לבדיקה רפואית בבית חולים. עם שחרורו הוא נחקר והיום הובא בפני בית המשפט. השופטת ג'ויה סקפיה שפירא האריכה את מעצרו בחמישה ימים בנימוק כי "המעשים המיוחסים למשיב מקימים מסוכנות רבה, חרף העדרו של עבר פלילי". מעצרם של חמשת החשודים הנוספים בפרשה הוארך עד יום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully