וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נער בן 17 מכה את ראש ממשלת ספרד בעת סיור בחירות

17.12.2015 / 7:40

ארבעה ימים לפני הבחירות, שבהן הוא צפוי לזכות בשנית, היה מעורב מריאנו ראחוי בתקרית בסיור בגליסיה. הנער חבט בו באגרופו ורגע לפני שנעצר אמר כי הוא "שמח שעשה זאת"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

נער בן 17 הכה אתמול (רביעי) את ראש ממשלת ספרד, מריאנו ראחוי, כשביקר במחוז גליסיה שבצפון-מערב המדינה במסגרת מסע הבחירות שיתקיימו במדינה בעוד ארבעה ימים. הנער התקרב לראחוי, ככל הנראה לאחר שביקש להצטלםעמו ואז חבט בראשו באגרופו. דובר ראש הממשלה מסר כי הוא לא סובל מפציעה משמעותית, אך סימן אדום הופיע על פניו. עיתון "אל פאיס" דיווח כי לפני שהנער נעצר, הוא אמר שהוא "שמח שעשה זאת".

לאחר האירוע שלח ראחוי מסר בטוויטר לתומכיו שבו הוא מודה להם על תמיכתם והרגיע את הציבור בנוגע לשלומו. "אני בסדר ובדרך לעצרת בקורונה", כתב. גם יריביו של ראחוי שלחו לו הודעות תמיכה, כך נמסר ממפלגת המרכז-ימין "סיודדנוס".

המפלגה השמרנית של ראחוי צפויה לזכות בבחירות, על אף שבתקופת שלטונה אירעו אחד המשברים הכלכליים הקשים ביותר במדינה מזה כמה עשורים. גם אם יזכו, הרוב שלו רגילה המפלגה בפרלמנט מאז 2011 צפוי להיפגע.

ספרד סובלת מאחוז האבטלה הגבוה ביותר בקרב בני נוער באיחוד האירופי, וכמעט מחצית ממחפשי העבודה מתחת לגיל 25 לא מצליחים למצוא תעסוקה.

עוד ידיעות מהעולם
מצביא אכזר ואליל העלאווים: "הנמר" של המלחמה בסוריה
תימן: עסקת חילופי שבויים בצל הפסקת האש העדינה

ראש ממשלת ספרד הותקף בידי נער בן 17. צילום מסך
תיעוד רגע התקרית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully