וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסטה: האחיות הזהות יוצאות לקרב אכזרי על תואר מלכת היופי

24.12.2015 / 9:48

הן אולי לא תאומות - אך הדמיון היוצא דופן בין האחיות או'דונול והיופי הבאמת מיוחד שלהן הביא אותן להתחרות ראש בראש בתחרות מיס אנגליה. האם התחרות תוביל ליריבות קשה בין האחיות?

יוטיוב

לא כל יום יוצא לך להתמודד בתחרות מלכת יופי, בטח לא כשהיריבה הכי גדולה שלך בתחרות היא אחותך. זה מה שקרה לאחיות דייזי ואלי או'דונול, שמצאו עצמן מתחרות על תואר מיס אנגליה - כשרק אחת מהן (אם בכלל) תזכה בתואר הנחשק. אין סיבה טובה מזו לריב עם אחותך - ובכל זאת, הן טוענות שהן לוקחות את זה ברוח ספורטיבית ומפרגנות אחת לשנייה. ב-טח.

אז בואו נכיר אותן קצת. הקטנה מביניהן היא דייזי בת ה-16 המתגוררת עם אחותה בהאדרספילד. על פי האינסטגרם שלה, שם יש לה יותר מ-90 אלף עוקבים, דייזי היא בלוגרית אופנה, דוגמנית וזמרת. כן, היא גם זמרת. היא אפילו הצליחה לעבור את שלב מחנה האימונים של אקס פקטור בשנת 2014 והגיעה לגמר "כוכב הנוער", תחרות שירה מקומית שנערכה ביולי השנה. במסגרת הגמר, היא זכתה להופיע במרכז התערוכות הלאומי בברמינגהם בפני מפיקים וקהל גדול - אך הפסידה בגמר.

אחותה הגדולה, אלי בת ה-20, היא (הפתעה) בלוגרית אופנה ודוגמנית ולה יש 60 אלף עוקבים באינסטגרם, פחות מאחותה אבל גם זה נתון מאוד מכובד. לאלי יש יתרון על פני אחותה שכן לה כבר יש ניסיון בתחרויות יופי - כשהשתתפה בעבר בתחרות מיס לידס.

האחיות היפייפיות, שכולם בכלל חושבים שהן תאומות, נבחנו ביחד לתחרות מיס אנגליה והצליחו לעבור את שלב האודישנים הגורלי. כעת הן מתמודדות נגד 20 יפות אחרות בשלב "בחירת הקהל" ומקווות להגיע יחד לגמר. אם יעברו את שלב הצבעת הקהל - הן יעברו לשלב השופטים שיחליטו מי מהן תגיע לשלב חצי הגמר שייערך בהיכל קלאהם שבנוטינגהאמשייר ביולי 2016.

עוד באותו נושא

התאומות שחולקות בן זוג פותחות ערוץ שאסור לכם לפספס

לכתבה המלאה

באופן מפתיע וטיפה לא אמין האחיות טוענות שאין ביניהן שום יריבות. "אנחנו צוחקות על זה. אנחנו לא באמת לוקחות את הדברים ברצינות. אנחנו רק אוהבות לעשות כיף", אמרה דייזי ל-FEMAIL. כדי להבהיר שהמצב ביניהן מעולה, הן העלו השבוע תמונה שלהן לאינסטגרם תחת הכותרת "האם אתן תאומות? #רקאחיות".

הזוכה בתחרות מיס אנגליה 2016 תבלה את השנה הקרובה בניסיון להעלות מודעות לארגוני צדקה שונים ותזכה בפרס בשווי 30 אלף ליש"ט - ובזכות להשתתף בתחרות מיס עולם. מיס אנגליה הנוכחית, נטשה המינגס בת ה-20, תשתתף גם היא בפאנל השופטים של התחרות הקרובה כשכרגע היא נמצאת בסין שם תערך השבוע תחרות מיס עולם. שיהיה לה בהצלחה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully