וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת סנ"צ בדימוס בועז גוטמן בפרשת "הלמו" נסגרה מחוסר אשמה

לאחר שתיק החקירה נגד הנאשם המרכזי בפרשה, ההאקר משה "הלמו" הלוי, נסגר מחוסר ראיות - דרש גוטמן כי החקירה נגדו תיסגר מחוסר אשמה. עם הודעת הפרקליטות בנושא, הגיב גוטמן: "מהרגע הראשון אמרתי שאין בתיק הזה שום דבר"

בועז גוטמן. צביקה טישלר,
דרש סגירת תיק מחוסר אשמה - וקיבל. בועז גוטמן/צביקה טישלר

תיק החקירה נגד סגן-ניצב בדימוס בועז גוטמן במסגרת פרשת "הלמו", שבמרכזה הדלפת מסמכים מרשת המחשבים של מערכת בתי המשפט, נסגר מחוסר אשמה.

הודעת הפרקליטות בנושא יצאה לאחר שגם תיק החקירה נגד הנאשם המרכזי בפרשה, משה (הלמו) הלוי, נסגר מחוסר ראיות. לפני כשלוש שנים פורסמה הפרשה לאחר שהלוי, שנודע כהאקר המכונה "הלמו", נעצר יחד עם עו"ד בועז גוטמן, שבעבר שימש כסנ"צ ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). גוטמן נחשד שקיבל מהלמו מסמכים סודיים ממערכת "נט המשפט", והחזיק בהם.

אלא שמאז נחקר העניין במפלג ההונאה, והחוקרים לא הצליחו לגבש ממצאים וראיות נגד הלמו. בשל כך, נסגר התיק נגדו מחוסר ראיות, וכך גם התיק נגד גוטמן. גוטמן דרש שהתיק נגדו ייסגר מחוסר אשמה, וביקש לקבל לידיו את כל חומר החקירה, שכן לטענתו יש בו הוכחות שבכירים אחרים החזיקו חומרים שאסורים בפרסום - אך מולם לא נפתחה חקירה. "כמו שאמרתי מלכתחילה, לא היה בתיק כלום ושום דבר", אמר גוטמן לאחר שדרישתו התקבלה, והתיק אכן נסגר מחוסר אשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully