וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד כלא איילון הוא החשוד בעבירות מין בעובדת תחתיו

16.12.2015 / 7:28

גונדר-משנה שוהם יוסף נחקר אתמול בחשד לעבירות. הוא שוחרר למעצר בית לחמישה ימים והורחק ממתקני שב"ס למשך 15 יום. עורך דינו לוואלה! NEWS: "כשעובדת מתאהבת בבוס שלה ועוזבת את בעלה – אין כל קשר בין יחסי המרות לקיום יחסי המין"

צילום: דוברות שב"ס

גונדר-משנה שוהם יוסף, מפקד כלא איילון, הוא קצין השב"ס החשוד בעבירות מין בעובדת ששירתה תחתיו - כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. יוסף נחקר אתמול בבוקר בחשד לעבירות ושוחרר בתנאי מעצר בית לחמישה ימים. כמו כן, הוא הורחק ממתקני שב"ס למשך 15 ימים.

לפי הודעת דוברות השב"ס, מדובר בעבירות שנעות בין הטרדות או מעשים מגונים ועד יחסים בהסכמה במסגרת יחסי מרות. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה לשעבר עו"ד משה גלעד, סנגורו של יוסף, אמר היום לאולפן וואלה! NEWS כי "הוא לא ביצע עבירה ויותר מזה לא אפרט. אין זה ראוי שדברים שמוחלפים בין עו"ד ללקוח יעברו לכלי התקשורת".

לדבריו, "צריך רק להבין שלא כל יחסי מרות, גם אם מתקיימים יחסי מין, הופכים לעבירה, וצריך לבדוק כל מקרה לגופו. כשמקיימים מערכת יחסים שנובעת מאהבה, גם אם עובדת מתאהבת בבוס שלה ועוזבת את בעלה – אין כל קשר בין יחסי המרות לקיום יחסי המין". עוד הוסיף עו"ד גלעד כי "מדובר בעבירה טכנית משום שהשניים לא הודיעו לממונים עליהם על מערכת היחסים, אולם זה לא הופך את היחסים עצמם לעבירות מין".

לקריאה נוספת:
במהלך פעילות צה"ל בקלנדיה: 3 פצועים קל בשני ניסיונות פיגוע דריסה
אחרי הסרטון המסית נגד פעילי שמאל - תלונה במשטרה נגד "אם תרצו"
בתוך עשור: הוצאו 4,691 צווים מנהליים - רק 5% הסתיימו בכתבי אישום

כלא איילון. דרור עינב
הקצין הורחק ממתקני שב"ס. כלא איילון/דרור עינב

משב"ס נמסר אתמול בתגובה לחשדות כי נציבת בתי הסוהר הורתה על נקיטת הליכי השעייה מיידיים נגד הקצין. "שירות בתי הסוהר ימשיך לשתף פעולה ככל הדרוש עם צורכי החקירה תוך טיפול במתלוננת והגנה עליה וכן תוך שמירה על הזכויות החוקיות של הקצין החשוד", נמסר מהשב"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully