וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילים בחרמון נהנים מהשלג הראשון: "מחכים לחורף האמיתי"

19.12.2015 / 15:40

בזמן שברחבי הארץ ירד גשם, בחרמון כבר החלו לרדת פתיתי השלג הראשונים. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, סיפר חייל הנדסה קרבית על הבוקר הלבן והמשמח שאליו התעורר עם חבריו למוצב שבעיניים של המדינה

צילום: דו"צ, עריכה: ניר חן

החרמון, שנפתח השבוע למבקרים, נרשמה אכזבה מכמות השלג המועטה שירדה, אולם במוצבי צה"ל, הגבוהים יותר, ירד השבוע השלג הראשון - ובכמות מכובדת יותר, גם אם מדובר בכמה סנטימטרים בלבד שהצטברו על הקרקע.

חיילי גדוד המחץ של הנדסה קרבית השוהים במוצב במסגרת "החזקת קו" התפנו מהפעילות השוטפת להנות מפתיתי השלג הראשונים. רב-טוראי סער ביטס, חייל בגדוד, סיפר בראיון ממוצב החרמון לאולפן וואלה! NEWS כי חיילי הגדוד מצפים לסוף השבוע, אז, על פי התחזית, צפויה כמות גדולה יותר של שלג ובינתיים הם נהנים מהנוף שנצבע לראשונה לבן.

עוד בוואלה! NEWS:
"יותם חי ומחייך": הורי התינוק שנפצע קשה בפיגוע בבירה הודו לציבור
"ההסתה הפרועה לא יכולה להימשך": מפגן תמיכה בנשיא ריבלין בירושלים
השרון שוב עולה על גדותיו: חסימות ברעננה, בתים הוצפו בהרצליה

חיילי  גדוד המחץ של הנדסה קרבית במוצב החרמון, דצמבר 2015. דובר צה"ל
חיילי גדוד המחץ בחרמון/דובר צה"ל

רב"ט ביטס, שזה החורף הראשון שלו כחייל, הוסיף כי הגדוד שלו צפוי לשהות בחרמון במהלך חצי השנה הקרובה, והם מקווה ומצפים לחורף אמיתי, מלא בשלג. לדבריו, החיילים בגדוד ערוכים לטמפרטורות נמוכות הרבה יותר והם מצויידים בחרמוניות, ביגוד תרמי הכולל גופיות וגרביים, כפפות, מגיני צוואר וגם נעליים מיוחדות שצה"ל סיפק להם, שמותאמות לפעילות מבצעית ממושכת בשלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully