וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מה קרה לאיש ששנא את חג המולד?

14.12.2015 / 16:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

11 בני אדם נפצעו היום בפיגוע דריסה שאירע בסמוך לגשר המיתרים שבירושלים. שישה מהם - בהם תינוק בן שנה - פונו במצב בינוני לבית החולים שערי צדק שבבירה, חמישה נוספים פונו במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם שבעיר. המחבל, תושב מזרח ירושלים, נורה בידי כוחות הביטחון וחוסל.

שר האנרגיה יובל שטייניץ התייחס היום לדבריו של נשיא טורקיה ארדואן לפיהם יש לנרמל את היחסים עם ישראל לטובת האזור כולו. "אן לי ספק שההצהרה נובעת מההתקדמות במתווה הגז, ומההכרה בכך שבעוד מספר שנים ניתן יהיה לרכוש גז טבעי מישראל", אמר שטייניץ.

ועדת הכלכלה מסרה היום את המלצותיה בנוגע למתווה הגז. בין היתר, קבעה הוועדה שאין מקום לעקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים. למסקנות הוועדה אין תוקף מחייב כלפי ראש הממשלה, שצפוי לחתום על המתווה בימים הקרובים.

גארת' נירי ידוע בקרב חבריו כאדם שממש ממש שונא את חג המולד. אז כשהוא חזר הביתה מחופשה באוסטרליה, חיכתה לו בחדר הפתעה: חבריו כיסו את כל החדר שלו בנייר עטיפת מתנות של חג המולד. הסרטון זכה ליותר ממאה אלף צפיות ברשת

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית עד מעונן וללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully