וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מחנך בגן ילדים טען כי נדקר בידי מחבל מדאעש - והתחרט

גבר בשנות ה-40 לחייו טען כי נדקר בידי אדם שצעק "זה בשביל דאעש, זו אזהרה", בעת ששהה לבדו בכיתת לימוד. לאחר שהובהל לבית החולים עם פצע דקירה, הודה בפני התביעה במדינה כי בדה את הסיפור

גן הילדים ז'אן פראן, צפון פריז. רויטרס
"הורים רבים הגיעו כדי לקחת את ילדיהם". גן הילדים ז'אן פראן/רויטרס

מחנך בגן ילדים בצפון פריז טען הבוקר (שני) כי נדקר בידי אדם שהביע תמיכה בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), אך כעבור כמה שעות הודה בפני התביעה במדינה כי בדה את הסיפור. כלי תקשורת במדינה דיווחו, על פי עדויות הנדקר, כי הדוקר היה רעול פנים ועטה כפפות. עוד נמסר כי הוא צעק "זה בשביל דאעש, זו אזהרה". הנדקר הובהל לבית החולים עם דקירות סכין, וטרם התברר כיצד הן נגרמו.

ברשת הצרפתית TF1 דווח מיד לאחר המקרה כי הגנן, בן 45, היה לבדו בכיתה בפרבר אוברוויה, בצפון הבירה הצרפתית. כמו כן דווח כי החשוד, שהיה לבוש בסרבל לבן, נמלט מהזירה. המקרה הוביל למצוד בפרברים הצפוניים של פריז, ויחידת הלוחמה בטרור במשרד התביעה הכללית בעיר פתחה בחקירה. כמו כן, בית הספר שבו נמצא גן הילדים נסגר. ממשרד התובע נמסר כי הגנן מתושאל במטרה לברר את מניעיו.

עוד בוואלה! NEWS:
"תבוסה לכולם": בצרפת לא באמת בטוחים מי ניצח בבחירות
מיוון ועד איטליה: כך תוכננה מתקפת הטרור בפריז
"הבן שלך מת מות קדושים": ה-SMS שחשף את זהותו של המחבל מפריז

שוטרים מאבטחים ברחובות פריז. נובמבר 2015. שי מכלוף
מצב חירום הוכרז. שוטרים ברחובות פריז/שי מכלוף

עד ראייה סיפר לעיתון הצרפתי "לה פיגארו" כי לאחר שנתקבלה התלונה "יש הרבה תנועה באזור, הרבה ניידות משטרה וכוחות חירום הגיעו לגן הילדים". לדבריו, "הורים רבים הגיעו כדי לקחת את ילדיהם".

המצב בפריז מתוח במיוחד לאחר שורת הפיגועים בעיר לפני כחודש, שהביאה למותם של 130 בני אדם. מצב חירום הוכרז במדינה וכוחות צבא ומשטרה רבים תגרבו את האבטחה במוסדות ציבוריים, כולל במוסדות החינוך.

(עדכון ראשון: 11:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully