וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים מחו על מעצר שכנם בפרשת דומא: "עלילת דם שפלה"

13.12.2015 / 8:18

עשרות תושבי המועצה האזורית בנימין קיימו עצרת מחאה בעקבות מעצר תושב אחד היישובים החשוד במעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא. "בשבועיים האחרונים פגשנו את השב"כ בשעות האפלות שלו"

צילום: דוד קורן, עריכה: מתן חדד

עשרות תושבי המועצה האזורית בנימין קיימו אמש (שבת) עצרת מחאה על המשך החזקת שכנם במעצר, החשוד במעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא. לדבריהם, התנהלות הרשויות נגד החשוד, תושב אחד היישובים במועצה, מקוממת ונראית כרדיפה.

לדברי אבי רואה, יו"ר המועצה, "ישנן שאלות ותהיות כשלוקחים איש חינוך שמחפש לתרום, מתנפלים עליו ומעלימים אותו פתאום". הוא הוסיף כי הוא מקווה "שאלו שעשו את המעשה יתפסו, אבל אין מצב שבעם ישראל, כדי לתפוס את האשמים, יתנפלו על אדם בגלל שהוא נראה איך שהוא נראה. זו השאלה שצריך להפנות אל השלטון ומי שמתחת להם, לא ייתכן שיתפסו אנשים בגלל איך שהם נראים".

לקריאה נוספת:
אם חשוד בפיגוע בדומא: "לא בוחלים בשום דרך כדי שיודה במה שלא עשה"
ח"כ בצלאל סמוטריץ': "ההצתה בכפר דומא אינה אירוע טרור"
ארה"ב למשפחת חשוד בפיגוע בדומא: "נפנה לישראל בנוגע לתנאי מעצרו"

עשרות תושבי בנימין מחו על מעצר אחד התושבים החשוד במעורבות בהצתה בכפר דומא, 12 בדצמבר 2015. דוד קורן
"בשב"כ לא מבחינים בין אוהב לאויב". עצרת המחאה, אמש/דוד קורן

רב היישוב שבו מתגורר החשוד העצור אמר כי "אנחנו מודאגים, בשבועיים האחרונים פגשנו את השב"כ בשעות האפלות שלו. לקחת מחנך, מפקד במילואים, מצטיין נשיא, ולענות אותו כמו שמתאים לעשות למחבל זה דבר שאסור לנו לעבור עליו לסדר היום. הדבר הזה צריך להדאיג כל אדם במדינת ישראל. תאמרו שאולי לא הכירו אותו, זה לא נכון. במפורש אמרו לנו שהוא לא קשור לאירוע המזעזע ובכל זאת מחזיקים אותו".

"לשמוע מאיש שב"כ שכל נער עם פאות גדולות הוא מחבל, מבחינתו זה מזעזע", הוסיף. "לשמוע מאיש שירות שכולנו כאן ביישוב קהילה תומכת טרור זו עלילת דם שפלה שמתאימה לתקופות אפלות בהיסטוריה של עמנו. אני קורא לראש הממשלה לעשות סדר במחלקה היהודית בשב"כ, שלא יודעת להבחין בין אויב לאוהב, ומנהלת מסע דה לגיטימציה, טרור והפחדה כלפי אוכלוסייה שומרת חוק וישרת דרך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עשרות תושבי בנימין מחו על מעצר אחד התושבים החשוד במעורבות בהצתה בכפר דומא, 12 בדצמבר 2015. דוד קורן
"אם יש לי פאות אני לא אוהב את המדינה?". עצרת המחאה, אמש/דוד קורן

גם בני הנוער ביישוב תומכים בשכנם שנעצר. "רכז הנוער שלנו, מי שמחנך אותנו לאהבת הארץ ואהבת המדינה, לתרום למדינה, לתת לה, נעצר על ידי שב"כ על לא עוול בכפו", אמר יובל. "זה הזוי, לגמרי אבסורד, וזה גורם לכל אחד מאתנו לחוסר אמון. אנחנו כל כך מאמינים ופתאום לוקחים לנו את מי שחיזק אותנו לתת ומשאירים אותנו עם פה פעור. ואנחנו מוחים על זה מאוד".

חנן, נער נוסף מהיישוב, הוסיף: "אם יש לי פאות אני לא אוהב את המדינה? אלה המסרים שאני מקבל. אם יש לי פאות זה אמור להשפיע על האידיאולוגיה שלי? זו אמירה חריפה ומי שאמר אותה צריך לחזור בו במהרה. אמרו גם שהקהילה תומכת טרור. אני רוצה לציין שמהקהילה הזו כולם מתגייסים ושיש פרויקטים שהנוער עושה לכלל ישראל, ואמירה כזו היא סכין בגב שלנו".

מהשב"כ נמסר: "איננו נוהגים להתייחס לדברים הנאמרים על ידי אנשינו במסגרת מילוי תפקידם, אולם יובהר כי הדברים שצוטטו כביכול מפי נציג שב"כ רצופים אי דיוקים ואמירות שכלל לא נאמרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully