וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר בן משה ימונה לתפקיד ראש הממונה על הביטחון במערכת הביטחון

11.12.2015 / 17:28

בן משה, שמילא שורת תפקידים במשרד והגיע עד לתפקיד סגן ראש הארגון, ימונה לתפקיד הרגיש שמטרתו, בין היתר, מניעת זליגת מידע ביטחוני. ביום ראשון יציג שר הביטחון את מינויו בישיבת הממשלה

הכור בדימונה מפעיל אמצעי המונע צילום סלולרי. GettyImages
אחראי לשמירה על הביטחון במערכת הביטחון. הכור בדימונה/GettyImages

שר הביטחון משה יעלון יביא ביום ראשון הקרוב לאישור הממשלה את מינויו של ניר בן משה לתפקיד ראש הממונה על הביטחון במערכת הביטחון (מלמ"ב). בן משה נבחר היום (שישי) פה אחד לתפקיד בידי ועדת איתור, שהוקמה לצורך בחירתו. הוועדה הורכבה מנציגי מערכת הביטחון, המערכת המשפטית ונציבות שירות המדינה. לדברי גורמים בכירים במערכת הביטחון, כבר בהמלצה שהגישה הוועדה לשר הביטחון משה יעלון, סומן בן משה כמוביל שבהם. לאחר שמילא תפקידים רבים ביחידה הסודית, אמר גורם במשרד כי "כניסתו לתפקיד תהיה טבעית".

בן משה, בן 48, החל את דרכו במלמ"ב בשנת 1993, והגיע עד לתפקיד סגן ראש הארגון. בתפקידו הנוכחי, מכהן בן משה כעוזרו הבכיר של מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') דן הראל. הוא יחליף את אמיר קין, שסיים לפני כשבועיים קדנציה מלאה בת שמונה שנים, ולבקשת המשרד נשאר בתפקידו עוד כמה חודשים. קין פרש לאחר 28 שנים שבהן מילא שורת תפקידי מפתח במשרד הביטחון.

הממונה על הביטחון במשרד הביטחון הוא אחד התפקיד הרגישים ביותר במדינת ישראל, שמטרתו בין היתר לבקר את התעשיות הביטחוניות, לצד שמירה על הביטחון במערכת הביטחון ומניעת זליגת מידע ביטחוני וסודות מדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
"לכו לקולג'": מישל אובמה עושה ראפ בבית הלבן
תוך שעה: שני ניסיונות לפיגועי ירי ודריסה בגדה; המחבלים נוטרלו
"המשפט נדחה, היורה בביתו": אב הפלסטיני שנהרג מאש חיה דורש צדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully