וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה העלתה: תקרית יידוי האבנים ליד ביתר עילית אינה פיגוע

11.12.2015 / 0:56

אבן שפגעה בשמשת רכב משפחה מביתר עילית בכביש עוקף חוסאן והובילה לפציעתו של תינוק באורח קל - נפלה ממשאית סמיטריילר ולא הושלכה על ידי פלסטינים, כפי שנחשד תחילה. התינוק פונה לטיפול רפואי בשל רסיסים שפגעו בפניו

רכב שנפגע מידוי אבנים ביציאה מביתר עילית לכיוון ירושלים. דצמבר 2015. קבוצת תקשורת יהודה ושומרון, מערכת וואלה! NEWS
רכב שנפגע מידוי אבנים ביציאה מביתר עילית לכיוון ירושלים. דצמבר 2015/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת תקשורת יהודה ושומרון

חקירת התקרית שאירעה אתמול (חמישי) בבוקר בכביש עוקף חוסאן שהובילה לפציעת תינוק באורח קל מרסיסים העלתה כי לא מדובר בפיגוע יידוי אבנים. חוקרי המשטרה לא מצאו בזירת האירוע אבנים נוספות על הכביש, מאפיין בולט של תקריות יידוי אבנים. כמו כן לא נראו על ידי האמצעים הפזורים באזור מידיי אבנים בצדי הציר. גם האזור שבו אירעה התקרית אינו מקום שבו מתקיימים תדיר אירועי יידויי אבנים. תחקור נוסף העלה כי האבן שפגעה בשמשה הקדמית של רכב המשפחה נפלה ממשאית סמיטריילר שנסעה לפניו.

התקרית אירעה לפני צהריים, אז עשתה תושבת ביתר עילית את דרכה לירושלים כשבזמן שנסעה בכביש עוקף חוסאן פגעה אבן בשמשת רכבה הקדמית. בעקבות פגיעת האבן התנפצה השמשה ורסיסים עפו על הנהגת ועל תינוקה. כוחות מד"א הוזעקו למקום והעניקו לפעוט ולאם טיפול ופינו אותם לבית חולים שערי צדק.

פניו של התינוק כוסו בשברי זכוכית והוא נפצע באורח קל מאוד. בבית חולים הוא עבר בדיקות וטופל ומצבו טוב מאוד. בתחילה נחשד האירוע כפיגוע יידוי אבנים מהכפר חוסאן הסמוך, כפר שממנו יצאו לא מעט מיידי אבנים לעבר הציר.

לקריאה נוספת:
תיעוד: מתנחל יידה אבנים על פלסטיניות בחברון, החיילים התעלמו
ארבעה חיילים נפצעו בפיגוע דריסה ליד בית אריה; המחבל נמלט

המשטרה חקרה את האירוע והגיעה כאמור למסקנה כי לא מדובר בפיגוע יידוי אבנים. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי "היום בשעות הצהריים דווח על ידי תושבת ביתר עילית שנפגעה מיידוי אבנים בכביש עוקף חוסאן וכתוצאה מכך התינוק ברכב נפצע מרסיסי הזכוכית. מתחקור האירוע עולה כי מדובר באבן שנפלה ממשאית סמיטריילר שנסע לפני הרכב שנפגע ושלא נזרקו אבנים".

(עדכון ראשון: 23:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully