וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: מתנחל יידה אבנים על פלסטיניות בחברון, החיילים התעלמו

10.12.2015 / 18:33

המתנחל אף קילל את שלוש הפלסטיניות שעברו בסמוך לגדר שבין קריית ארבע לבין שכונת ג'בל ג'והר. בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים החיילים לא מנסים לעצרו בעדו. צה"ל: "החיילים פעלו בניגוד למצופה"

צילום: בצלם

מתנחל שהגיע לפני כחודש לגדר המפרידה בין קריית ארבע לבין שכונת ג'בל ג'והר בחברון, תועד בסרטון שהגיע לוואלה! NEWS כשקילל ויידה אבנים מעבר לגדר, לכיוון שלוש פלסטיניות שעברו בסמוך לה. בסרטון אפשר להבחין גם בחיילי צה"ל ששהו במקום, אך לא עשו דבר כדי לנסות לעצור אותו.

המקרה התרחש על רקע המתיחות שישנה בתקופה האחרונה באזור חברון שבו אירעו כמה פיגועים מאז החל גל הטרור הנוכחי. הצעיר שהקניט את שלוש הנשים קילל את הנביא מוחמד, ולאחר שזיהה כי אחת מהן צילמה אותו - קילל גם אותה.

כשהפלסטיניות התקרבו למקום בו עמד המתנחל החיילים עצרו בעדן ולא אפשרו להן לעבור, אלא דרשו מהן לחזור על עקבותיהן. מהמתנחל לעומת זאת, הם לא ביקשו לחדול ממעשיו והוא הוסיף להשליך אבנים עד שהנשים נמלטו.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שלושה פצועים, בהם אחד קשה, בפיגוע דריסה ליד בית אריה שבשומרון
בצל הסערה סביב דבריו על המוסלמים: טראמפ ביטל את ביקורו בישראל
פרסום ראשון: אזרח ישראלי ששירת בצה"ל נלחם לצד דאעש בסוריה

תיעוד: מתנחל זורק אבנים על פלסטינים, חיילים צופים מהצד.
המתנחל, בחולצה אדומה, משליך אבנים לעבר הפלסטיניות

אתמול נפצעו חייל ואזרח באורח בינוני וקל בפיגוע דקירה שאירע בחברון, ליד בית הדסה. המחבל חוסל על ידי אזרחים שהיו באזור. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותם לבית החולים שערי צדק.

המחבל בן ה-20 שביצע את הפיגוע, עבד א-רחמן מסודה, הוא בן דודו של איהאב מסודה שביצע פיגוע דקירה בחברון לפני שלושה ימים, שהותיר פצוע קשה מאוד. אתמול בשעות הצהריים נכנסו כוחות צה"ל לביתו של בן דודו ומדדו אותו לקראת הריסתו. עדיין לא ברור אם השניים גרים באותו הבית.

מדובר צה"ל נמסר כי "מבירור ראשוני של המקרה עולה שהחיילים פעלו בניגוד למצופה מהם. יודגש כי הפקודות והפעולות הנדרשות במקרים מסוג זה הינן ברורות, ויחודדו לכוחות הפועלים בשטח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חייל ואזרח נפצעו בפיגוע דקירה בחברון - המחבל חוסל. ספק 500
החייל שנפצע אתמול באורח בינוני בפיגוע הדקירה בחברון/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully