וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאב גדול אך יש עוד ילדים": תאומה? של החיילת שנהרגה חגג יום הולדת

10.12.2015 / 20:40

ליאל פרטוש, התאום של סתיו שנהרגה לפני שבועיים בדיוק בתאונת אוטובוס החיילים בבנימין, חגג בלעדיה 20 שנה. אביו העניק לו במתנה את המכונית שרצתה סתיו ליום הולדתה. "אני לא מאושר אבל אני מרגיש אותה ויודע שטוב לה. זה מה שמשמח אותי", אמר האח

צילום: דניאל אליאור, עריכה: טל רזניק

שבועיים אחרי שהחיילת סתיו פרטוש נהרגה בתאונת האוטובוס, חגג היום (חמישי) אחיה התאום ליאל את יום הולדתו ה-20 לראשונה בלעדיה. חגיגת יום ההולדת המרה-מתוקה התקיימה בתחנת הכיבוי הראשית בגבעת מרדכי בבירה, שם עובד האב, כבאי ותיק. בחגיגה השתתפו בני משפחה, חברים מהכיבוי ומתנדבים.

"בשבעה של סתיו, ליאל אמר לי שיש לו ולסתיו יומולדת בקרוב", סיפר הכבאי אושרי קריאף מתחנת מעלה אדומים, שארגן את האירוע. "הוא אמר לי 'אושרי איך אני אחגוג יומולדת? זה נהיה לי יום של אבל'. אמרתי לו: 'זה יהיה יום של טוב'". החוגגים הדליקו חנוכייה, שרו לליאל וטעמו מהעוגה. "מזל טוב בן יקר", נאם האב יוסי בדמעות והפתיע את ליאל: "סתיו רצתה מכונית לגיל 20 אז אני שמח להגיד לך שאתה מקבל אחת. תיסע בו בדרכים טובות. אני אוהב אותך".

ליאל המרוגש אמר כי הוא מקווה שסתיו מחייכת למעלה. "אני מרגיש אותה איתנו, אני יודע שהיא איתנו. אני לא מאושר, הייתי רוצה שהיא תהיה פה איתי ונחגוג ביחד אבל אני מרגיש אותה ויודע שטוב לה. זה מה שמשמח אותי". על מתנת יום ההולדת שקיבל אמר: "סתיו גם הייתה רוצה אוטו, היא תמיד רצתה. סתיו הייתה רוצה שנמשיך ואני יודע שאם הייתה פה לידי הייתה אומרת לי: 'ליאל תתקדם ותמשיך'. אני עוד לא מעכל, עוד לא קלטתי. אבל עוד קצת ואני אבין באמת".

לקריאה נוספת:
תאומה של החיילת שנהרגה בתאונה: "תחזרי, את החצי השני שלי"
"סתיו תמיד הרגיעה אותנו שהשירות לא מסוכן - ונהרגה בתאונה ארורה"

רב-טוראי פרטוש, תושבת מעלה אדומים, נהרגה ביום חמישי לפני שבועיים בהתהפכות אוטובוס חיילים בבנימין. פרטוש, חיילת בחיל האוויר, נלכדה מתחת לאוטובוס ומותה נקבע במקום. עוד ארבעה חיילים נפצעו באורח בינוני עד קשה, ו-45 נפצעו באורח קל.

מסיבת יום הולדתו של ליאל פרטוש, אחיה של סתיו פרטוש ז"ל. דניאל אליאור
ליאל/דניאל אליאור

האב הכאוב יוסי, הודה בצער: "כאבנו כאב גדול אבל יש עוד ילדים. הבור יישאר בלב ומפה אנחנו מתחזקים. זה דבר לא מובן מאליו מה שהיה היום, הנתינה והאהבת-חינם שראינו היום. אנשים פתחו את הלב. היה לנו זמן קצר להכין את זה אבל נעשה את זה כל שנה לעילוי נשמת סתיו". הוא סיפר: "בשיחות האחרונות שהיו לי עם סתיו היא אמרה: 'אבא, אני בת 20, אני רוצה אוטו'. זה כבר לא אלף שקלים ליום הולדת. פחדתי לתת לה אוטו אבל היא השאירה לי צוואה לתת אוטו לאח שלה ואני אתן, אני לא מפחד. החיים נמשכים ואני אעשה הכול כדי להרים את הילדים האלה ולהחזיר אותם למסלול שלהם".

עוד לפני החגיגה, התקיים בתחנות הכיבוי בירושלים ובמחוז יהודה ושומרון "יום מעשים טובים" לזכרה של סתיו, שבמסגרתו עברו הכבאים בין בתים של קשישים והתקינו להם גלאי עשן, שנקנו מכספים שתרמו הכבאים עצמם. בסיומה של החגיגה התפנו עשרות המתנדבים והכבאים להכין סלי מזון למשפחות נזקקות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מסיבת יום הולדתו של ליאל פרטוש, אחיה של סתיו פרטוש ז"ל. דניאל אליאור
מסיבת יום הולדתו של ליאל פרטוש, אחיה של סתיו פרטוש ז"ל/דניאל אליאור
מסיבת יום הולדתו של ליאל פרטוש, אחיה של סתיו פרטוש ז"ל. דניאל אליאור
מסיבת יום הולדתו של ליאל פרטוש, אחיה של סתיו פרטוש ז"ל/דניאל אליאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully