וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בשומרון: בני זוג נפצעו - הבעל במצב בינוני-קשה

9.12.2015 / 21:27

מחבלים ירו יותר מ-20 כדורים לעבר מכונית שבה היו בני הזוג שאול ורחל ניר ליד ההתנחלות אבני חפץ. ניר, מראשי המחתרת היהודית בעבר, איבד שליטה והידרדר לתעלה. כתוצאה מהירי ומהתאונה הוא נפצע בראשו ובבטנו. אשתו נפצעה קל. נפתחו סריקות לאיתור החשודים שנמלטו

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, מד"א; עריכה: שניר דבוש

שאול ורחל ניר, בני זוג בשנות ה-60 לחייהם תושבי הרובע היהודי בירושלים, נפצעו הערב (רביעי) בפיגוע ירי בסמוך להתנחלות אבני חפץ שבשומרון. מחבלים פתחו באש מרכב חולף לעבר הזוג שהיה במכונית בצומת האורות, ונמלטו מהמקום. לפחות 20 כדורים פגעו במכונית. כתוצאה מכך, איבד הנהג את השליטה והידרדר לתעלה בצד הדרך. ניר הוא מראשי המחתרת היהודית שפעלה בשנות ה-80, ואף ריצה שש שנות מאסר בגין רצח שלושה פלסטינים.

צוותי מד"א שהוזעקו היום לזירת האירוע והעניקו טיפול רפואי לגבר שספג חבלות בראש ובגפיים בעקבות התאונה והירי. הוא פונה במצב בינוני-קשה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. האישה שנורתה בגפיים פונתה במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא.

גל טרור - עוד כותרות
השוטרת היחידה על אופנוע כבד: "יש פחד, אבל זו השליחות שלי"
המחבל בן ה-11 הועבר למעון של שירותי הרווחה
המחבל שביצע את פיגוע הירי ליד ירושלים: קרוב משפחתו של עריקאת

פיגוע ירי בצומת אבני חפץ. דצמבר 2015. מד"א
המכונית שנפגעה מהירי/מד"א

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ציין כי זה פיגוע הירי השני בכביש בתוך חודשיים. "התרענו לגבי הכביש וביקשנו שלא ייפתח לתנועת פלסטינים. חבל שהאזהרות שלנו צריכות להיצבע בדם", אמר. "לצערי שוב ניצחו שיקולי הקול האירופי את שיקולי ביטחון אזרחי מדינת ישראל. ואת המחיר משלמות המשפחות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אירוע קשה בחנוכה"

"זה אירוע קשה בעיצומו של חג חנוכה", אמר דובר אבני חפץ. לטענתו, המחבלים יצאו מטול כרם דרך צומת שנפתח לתנועת פלסטינים ופגעו בהורים של תושבת הישוב. "צומת האורות נפתח לפני כשנה ומאז, למרות התראות הישוב ודרגי הצבא בשטח על הסכנה, לא ניתנה ההנחיה לסגור אותו. מזכירות הישוב דורשת ביצוע של בקשות ביטחוניות שהועלו בפני מערכת הביטחון הנוגעות להגנת היישוב וכביש הגישה, וסגירה מיידית של הצומת. ברגעים אלו צוות החירום הישובי והמועצה מטפלים במשפחה ובחברים, והמזכירות תערוך הערב התייעצות להמשך הפעולות".

הפלסטינים דיווחו שעקבות הפיגוע נחסמו הכניסות לטול כרם, ושכוחות של צה"ל נכנסו לחלקים שונים בעיר.

פיגוע ירי בצומת אבני חפץ. דצמבר 2015. מד"א
השמשה מחוררת מכדורים/מד"א
פיגוע ירי בצומת אבני חפץ. דצמבר 2015. TPS - רינה גרשי-לוי, מערכת וואלה! NEWS
הכניסה לאבני חפץ/מערכת וואלה! NEWS, TPS - רינה גרשי-לוי

זה הפיגוע השני היום. מוקדם יותר, בשעות הצהריים, נפצעו חייל ואזרח כבני 20 באורח בינוני וקל בפיגוע דקירה בבית הדסה שבקריית ארבע. המחבל חוסל על ידי אזרחים שהיו באזור. הפצוע הבינוני ספג כמה דקירות בפלג גופו העליון, והשני נדקר ברגלו. אחד הפצועים הוא בנה של חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק, שאמרה: "הגיע הזמן שיסגרו את כל הפרצות בחברון, כולם מכירים אותן. רק לפני יומיים ביקשתי מהמח"ט שיסגרו את הפרצה בגרם המדרגות שבו אירע הפיגוע. אני מחכה בבית חולים לבן שלי. די לשחק בחיים שלנו".

המחבל בן 20 שביצע את הפיגוע, עבד א-רחמן מסודה, הוא בן דודו של איהאב מסודה שביצע פיגוע דקירה בחברון לפני יומיים ובו נפצע אדם באורח קשה מאוד.

(עדכון ראשון: 19:38)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
פיגוע ירי בצומת אבני חפץ. דצמבר 2015. מד"א
כוח מד"א בזירה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully