וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"גורו" שפיתה 10,000 נשים מחלק טיפים וחושף סודות

10.12.2015 / 10:11

כריס מנק, גבר בן 35 מאוסטרליה, פיצח לטענתו את עולם הדייטינג וכעת הוא מעביר את התורה לגברים שמוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי למצוא אהבה

האתר הרשמי

המשפט המוכר טוען שלכל סיר יש מכסה, אבל אי אפשר להתעלם מכך שברחבי העולם מסתובבים מיליונים של סירים בודדים שלא יודעים איך לגשת למכסה שלהם. תפקידו של גורו הדייטים כריס מנק בן ה-35 ממלבורן, אסטרליה, הוא לעזור לגברים למצוא אהבה. לדברי מנק, ב-11 השנים האחרונות הוא הצליח להפיל ברשתו יותר מ-10,000 נשים.

מנק החליט לחלוק את סודותיו עם גברים נוספים, והוא מעביר קורס שעלותו הוא 3,500 דולרים, במהלכו הוא יוצא עם הסטודנטים להתחיל עם נשים במועדונים וברחובות, ואף גורם להם לכתוב חיבור של 1,000 מילים בו הם מתארים את נקודות החולשה והחוזקה של עצמם. "עזרתי לרופאים, טייסים, מנהלים גדולים ואפילו דוגמנים", סיפר הגורו ל"דיילי מייל".

גורו הדייטינג כריס מנק. צילום מסך
המאסטר בפעולה. כריס מנק מנסה להפיל עוד אישה ברשת/צילום מסך

כריס הסכים לחלוק מעט טיפים בסיסיים עם הציבור הרחב. "אסור להשתמש בשורות פתיחה. תמיד כדאי להגיד לבחורה למה בדיוק באתם לשוחח איתה, נניח "את נראית לי מסקרנת ורציתי לדבר איתך"'. עם זאת, מנק הדגיש שאסור להתייחס לנשים כאל מטרה או גביע שיש לזכות בו. "אסור לך להגיע למקום בו אתה אומר לעצמך "מעניין איך אגרום לבחורה להתאהב בי". מחשבות כאלה מעניקות לה מעמד מסויים שאתה לא רוצה. חשוב להיות מנומס ולהחמיא על המראה החיצוני, אבל הכי חשוב לא להיות מוזר. גבר אחד מוזר יכול להרוס את המוניטין של כל הגברים".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

האם העצות האלה שוות 3,500 דולרים? לא ממש. מצד שני, אם הוא טוען שהצליח להפיל ברשת יותר מ-10,000 נשים, כנראה שהוא יודע משהו ששאר העולם לא.

עוד באותו נושא

כך תלמדו לנשק טוב יותר - בעזרת המדע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully